Vad säger ni tjejer? -Igen

Täppas

Guest
Jag är grov om magen och smal om benen :crash Lite för alla smaker... jag är perfekt :yoparty
/Storken

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag har hellre en pinne än nån med fett... :rodnar

:) När det kommer till verkliga livet har är det inte utseendet som styr mina val.
Jag har träffat både pinnar och köttbullar. Utsidan gör inte insidan.

Jag är grov om magen och smal om benen :crash Lite för alla smaker... jag är perfekt :yoparty
/Storken

Det ska finnas perfekta individer också. Vi andra måste ha något att jobba mot. :)

Bild på det då ja :hihi :tummenupp

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Var nu inte så jäkla gammal Anna! :7peta

Om man ska va kräsen så underlättar det ju också om man inte ser ut som själva fan själv.

Nu vet jag ju inte hur du är skapt. Men fyfan va många exempel man sett när kvinnor vill ha en james bond macho med Mr Olympia fysik, helst miljonär också. Sen ser dom själva ut som honey boo boo.

Tur man är så jävla snygg.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Var nu inte så jäkla gammal Anna! :7peta

Jag är gammal ^_^

Om man ska va kräsen så underlättar det ju också om man inte ser ut som själva fan själv.

Nu vet jag ju inte hur du är skapt. Men fyfan va många exempel man sett när kvinnor vill ha en james bond macho med Mr Olympia fysik, helst miljonär också. Sen ser dom själva ut som honey boo boo.

Tur man är så jävla snygg.

Det gäller lika ofta från andra hållet.

Vi som är så jävla snygga behöver ju inte bry oss :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Man blir väl kär i en personlighet så vem bryr sig då om en sexpack...om det inte är öl. :D
Att titta på är inte detsamma som att leva med.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Man blir väl kär i en personlighet så vem bryr sig då om en sexpack...om det inte är öl. :D
Att titta på är inte detsamma som att leva med.

PippiT är också gammal :D

Det finns ju en hel del människor som inte resonerar så. Då kan jag hålla med Hansen.
Man ska inte ställa större krav på sin omgivning än man gör på sig själv.
Vill man känna på sexpack får man vackert se till att ha ett själv.

Hade du inga bilder alls att bidra med? :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Utsidan ger insidan en chans.
För ingen hade hux flux dejtat någon (i deras ögon) ful.

Insidan ger utsidan en chans.
Jag hade inte hux flux dejtat någon (i mina ögon) idiotisk.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Insidan ger utsidan en chans.
Jag hade inte hux flux dejtat någon (i mina ögon) idiotisk.

Nej, vem hade det?

Jag har svårt att tro att du gått fram till en mindre attraktiv kille o raggat när där står en som du tycker är skitsnygg sidan om, om du inte visste något om dom.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nej, vem hade det?

Jag har svårt att tro att du gått fram till en mindre attraktiv kille o raggat när där står en som du tycker är skitsnygg sidan om, om du inte visste något om dom.

Jag skulle inte ragga på det sättet.

Jag lär göra dig besviken, men vanligtvis dräller jag omkring och pratar med allt löst folk som finns. De jag pratar med väljs inte efter utseende. Inte ens när jag var yngre och ibland ville ha hem någon endast för kvällen valde jag på det viset. Jo förresten, en gång och han åkte ut rätt snabbt.

Det skulle vara om personen har alldeles fantastiska ögon. Jag trillar dit på ögonen var gång.
I övrigt passar jag inte i din mall :)

Det är väldig mycket prat och väldigt lite bilder för att vara en bildtråd. :brynad

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Denna snubben är det ju många som gillar :)

Henry.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nej, vem hade det?

Jag raggar inte o har nog aldrig gjort. Jag är lite för blyg för det.
Håller med Anna här, man pratar med massor folk o helt plötsligt är det någons personlighet som tilltalar en mer o man faller som en fura.
Aldrig fel om det är den där killen man tyckte va snygg så fort man såg honom såklart. :D Tur att vissa vet hur man stalkar till sig en flickvän. :banana

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Såg en dokumentär om Elvis för några år sedan på SVT om hans liv. Tjejerna var helt galna i närheten av honom. Helt galen syn. Tjejerna i videon du bifogade var rena nunorna i jämförelse...

Nu ska jag inte kapa er tråd tjejer :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Såg en dokumentär om Elvis för några år sedan på SVT om hans liv. Tjejerna var helt galna i närheten av honom. Helt galen syn. Tjejerna i videon du bifogade var rena nunorna i jämförelse...

Nu ska jag inte kapa er tråd tjejer :tummenupp

Du får kapa så mycket du vill.

Gärna med bilder :hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...