Kratoz
Gudomlig sporthojare
Tyckte säsong 1 var bättre än 2 (även om båda var sevärda).Reacher, rätt skönt tempo
Mer ensamvargen Reacher i första.
Tyckte säsong 1 var bättre än 2 (även om båda var sevärda).Reacher, rätt skönt tempo
Har precis börjat s2, lite balllt att se tillbakablickarna, iaf än så längeTyckte säsong 1 var bättre än 2 (även om båda var sevärda).
Mer ensamvargen Reacher i första.
Dialogen i den serien är helt suverän.Börjat kolla Generation Kill igen. Inser alltmer hur välgjord den är i olika små detaljer.
Jo och hur olika karaktärer utvecklar sig. Alla finns representerade och situationer med friendly fire eller direkta övertramp av Genévekonventionen osv i order. Inkompetenta befäl som får hållas och till och med hyllas av överordnade och de där sällsynta riktigt vassa och bra befälen. Den konstanta bristen på viktiga prylar och de ansvariga bara säger "Marines will make do" istället för att faktiskt åtgärda problemet innan det orsakar dödsfall.Dialogen i den serien är helt suverän.
Nej men berättaIngen som nämnt Burn notice?
Tackar. Den måste jag kolla.Generation Kill
Du kommer inte att bli besviken.Tackar. Den måste jag kolla.
.. kollar upp det.Sen finns (fanns iaf) The Unit på HBO
Jag såg det för någon vecka sedan. Kollar nu om alla gamla avsnitt och är mitt inne i säsong 2. Kommer att sakna deras program när de lägger ner, men de börjar bli lite slitna och trötta på allt resande.Senaste avsnittet av The Grand Tour - Sand Job.
Älskar dynamiken mellan dessa nu något ålderstigna herrar!
Den är ganska lågmäld och melankoliskt sorglig. Jag skulle nog ge den fyra av fem. Jag saknar mer historia och bakgrund kring utomjordingarna, då filmen mest kretsar kring människor och deras reaktioner på vad som händer.Film; Arrival
Höga betyg och många nomineringar men jag ger den två fiskpinnar av fem //- - -.
Säkert någorlunda välspelad men segpropp med avsaknad av punch.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|