Störde mig lite på att han ska halvviska med lite raspig röst när han pratar hela tiden.Kevin är i bra form, inspirational så här på ålderns höst
Störde mig lite på att han ska halvviska med lite raspig röst när han pratar hela tiden.Kevin är i bra form, inspirational så här på ålderns höst
Bra musik är det också, några riktigt bra låtar om man gillar country och folkStörde mig lite på att han ska halvviska med lite raspig röst när han pratar hela tiden.
När jag hade ett synnerligen stökigt spädbarn zappade jag in på den en arla morgonstund och blev sittandes.Snart börjar den stora älgvandringen.
Lätt bästa serien!
... man får nästan skratta varje gång han drar en oneliner till en tjej så vill hon helt plötsligt ligga med honom. Flera gånger i varje film.
Såg några avsnitt och gav upp.Börjat kolla på Lucifer, inte jätteimponerad. Skapligt tillrättalagt och lätt tröttsamt hur polisen skall tänkas jobba.
Börjat kolla på Lucifer, inte jätteimponerad. Skapligt tillrättalagt och lätt tröttsamt hur polisen skall tänkas jobba.
Nej jag vet men när en polis ringer en annan om ett mord som den skall "få" blir det ju tramsigtJag brukar se ett avsnitt då och då ibland när kvällen är för kort för att se en hel film och tyckte den var rätt underhållande men jag ser det inte som nåt slags beskrivning av hur polisen jobbar utan mest bara som en tramsig komedi. Och det skadar ju inte att den är full av ögongodis.
Men som de flesta serier blir den efter ett tag bara upprepningar och jag är inne på femte säsongen fast jag egentligen tröttnat.
Kopps är nog mer rätt...Jag hörde en Polis på radio uttala sig om diverse polis-filmer/serier och hur nära verkligheten de är. Mest långt ifrån verkligheten var Beck. Bra där för jag har alltid tyckt den serien är överreklamerad skit.
Den är riktigt töntig förutom den med Gösta Ekman och Rolf Lassgård och Stina Rautelin.Jag hörde en Polis på radio uttala sig om diverse polis-filmer/serier och hur nära verkligheten de är. Mest långt ifrån verkligheten var Beck. Bra där för jag har alltid tyckt den serien är överreklamerad skit.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|