Men vänta nu..!!KIRE skrev:Har ett papper som han skrivit på att resterande
40k ska betalas ett visst datum osv men det hjälper
inte nu ju.
Hmm, Svergie, igen? Hur det är i ditt låtsasland Svergie vet jag inte, men i landet Sverige så har lagen ändrats från den 1 juli så numera kan man inte hävda köp i god tro, den stulna varan skall om den upphittas återgå till den bestulna ursprungsägaren oavsett om den nuvarande ägaren köpt i "god tro".kajlyl skrev:
din polare kan säkert berätta för dig att du inte änns får ta tillbaka din hoj om den är stulen och du vet att det är din... (svergies lagar )
KIRE skrev:Jepp jag vet att jag inte kan hämta den bara. Men jag ska försöka
häva köpet på lagligt sätt. Går det inte eller han är helt osammarbetsvillig säljer jag skulden till nån som är kapabel
till att driva in den. Och han får skylla sig själv.
Helst skulle jag vilja slå ihjäl idioten men lägger band på mig själv eftersom jag har förmycket att förlora på det.
Tack för alla svar
Oj så fel du har mavvemaverick_750rr skrev:Förresten KIRE: Om du kommer till honom och begär 40.000kr så kan han lugnt säga att han redan gett dig dem och vet inte alls vad du snackar om.
Vad säger att du INTE fått dem i handen och spelat upp dem på blackjack och ångrar dig nu och vill ha mer pengar??
Du kan verkligen inget göra och får väl ta ett lavemang eller nåt, för som tidigare skrivits så har du blivit rövknullad så det skriker om det. Dra lärdom av det nu och gör bara inte samma sak tillbaka mnot nån ytterligare dum jävel.
750RR
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |