Jodå testat flera stycken (inklusive Husaberg 650 som var SLÖ) och det är inte kul. Bytlånade min ZX9 mot en KTM 660 på ett flygfält, inte ens åka och leka där var roligt så det var bara stanna och vänta på få tillbaka kåpräsern.
Det finns en fin KTM 620 -95a på blocket, jag tror ägaren av den är medlem här på SH.
Hur är den med service och så? Något negativt med att det är den 95a?
http://www.blocket.se/kalmar/KTM_620_supermotard_23929645.htm?ca=22&w=2
Gammal, dyr.bump:ar den
bump:ar den
Gammal, dyr.
Du kan köpa nyare för typ 5k mer.
Skaffa en monstermotard istället. KTM 950 SM alt 990 SM. Sen finns ju Ducatis Hypermotard och Aprilia har något alternativ oxå. Perfekt kompromiss.
Slö och slö, går ju ungefär jämt med en sporthoj upp till 100 blås. Sen går det väl dock inte så häftigt. Fast vad är kul på ett flygfält? Det är ju kurviga småvägar och grusvägar som är det roliga. Och för att inte tala om isåkat på vintern!
Varför köra ett halvår när man kan köra året runt?
Hur var din husa, mkt service? lätt mekad?
har hört att dem ska vara dåliga men många säger också att det inte stämmer
har nämligen funderat på en husaberg 650 eller liknande
bump:ar den
För mig är det självklara alternativet för TS att behålla Mito´n men byta ut motorn till något större och roligare. Blir ju en grym lekhoj av den då!
Vad har dina kompisar? Kör du motard och alla andra sport dröjer det inte länge innan dom struntar i att ringa dig när dom ska ut och åka. Stå och vänta varje gång man kommer till en korsning blir tråkigt i längden.
Mina kompisar jag har kör inte hoj och tror jag inte ska. 2 av mina kompisar ska köpa hoj, 1 av dem vill ha motard han med, den andra vet hon inte vad det blir i vår
Det är ju bara att tänka vad man ska ha hojen till...
Annars köp en motard, är det inte kul, sälj den och prova sporthoj... eller tvärtom.
Men tänk på att köpa en ordentlig motard, inte nån XT el. liknande.
Jag gillar KTM625an, men det är för att jag inte pallar ha en 525a eller husa... För de är faktiskt snäppet ballare. Min 625a är reggad på 25kw, så en sån borde ju passa dig med ditt kort
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|