För att dom är snygga o för att alla andra "tuffa grabbar" har det?EBS skrev:Fråga bara, varför vill alla ha R6or?
För mig blir det först en FZ750 och till nästa sommar troligtvis en 88ans Gixxer 750.
Varför inte våga gå ner några kubik och köpa en nyare hoj för samma pengar? Visst kan det vara skoj att ha massor av hästar i spisen rakt fram...men det är väl inte för att köra rakt fram som du kör hoj...?EBS skrev:Fråga bara, varför vill alla ha R6or?
För mig blir det först en FZ750 och till nästa sommar troligtvis en 88ans Gixxer 750.
SpeedAbuser skrev:Varför inte våga gå ner några kubik och köpa en nyare hoj för samma pengar? Visst kan det vara skoj att ha massor av hästar i spisen rakt fram...men det är väl inte för att köra rakt fram som du kör hoj...?
Mindre hoj = mer kul när det svänger!
Nisse Järnet skrev:Ja, jag hade tänkt att en 7-8Kw räcker gott och väl!
Nej hur kan du tro det? Det är ju olagligt...cRoC skrev:Hum, du ska alltså köra ostrypt ?
pansarvagnen skrev:Nån som vill köpa en Yamaha YZF600R Thundercat-98, svart, reggad som mellanklass men fulleffekt...
Går som satan...
EBS skrev:Fråga bara, varför vill alla ha R6or?
steff skrev:lv - reggad 250 enduro ska jag leka i skogen med och ta mig själv till barkaby banan och köra lite
funderar på att köpa nått större typ 400 - 4t istället.. men dom är väl så mkt större :/? och inte lika kul på bana? lr är det värt det för driftsäkerheten?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |