wallbanger
Ny medlem
Ska jobba och supa samtidigt. Mao vara raggarbilsmek (camaro) på mantorp i helgen!
pimpa retarden för hela slanten... blir dock alltid öl då, plus nån fimp i en pöl med bensin mao, en perfekt valborg!
... och lite banjo till det?
Ajanaja, inte dupa för hårt imorgon nu! Det är ju första majrundan eller (förstamajrundan kanske det skall stå) på Fredag 09:00. Piteå-Luleå-Boden-Älvsby-Piteå med massor av hojar!
Får ta igen det på kvällen.. Nä just det, det går inte! Norrlands mc har provkörning på Lördag så det får bli Lördag kväll.
då kan du ju komma och hänga i jävrekyrkan imorgon för lite kristen hårdrock.
måste leta upp någon backdrop med ett pentagram till finalnummret.
Det är ju sånt man har laser till, kan inte alla programerbara lasrar projicera pentagram och penisar redan i grundinställningen?
Guitar är för stadsfjollor.Dricka brännvin, och kanske jag drar några riff på min 5 strängade bluegrass. Eric Weissberg/Deliverance är en höjdare. Men brännvin skall det minsann drickas.
skall göra ljus åt något 80 tals kristet hårdrocksband (tror dom hette jerusalem ) i en kyrka
sen kanske dricka några öl
Guitar är för stadsfjollor.
[YOUTUBE-ID]GbNlqXHVyoM[/YOUTUBE-ID]
måste leta upp någon backdrop med ett pentagram till finalnummret.
Banjo är lite småcoolt.alltså...Yngwie Malmsteen släng dig i väggen!
Jo visst är man bjuden på ölpicknick i det gröna med tusentals studentskor runtkloppandes i aftondiset på sina rövformarskor och glada vänner man inte sett på länge och gudomligt väder och livet leker.
Men just det, jag ska ju rensa käften på tandsten imorgon. Hurra. Eller ska vi säga hora. Efteråt brukar man ju inte må som en solstråle. Så jag kommer antagligen sitta med fördragna gardiner, proppar i öronen och kallsvettandes droppa blod på tangentbodet med gråten i halsen. Men det är väl lika bra, fick ju precis stor-korgen och av den vackraste människan i stan ändå. Nä, galge i farstun kanske det får bli. Fast då måste jag köpa snöre. Typiskt, det har jag tyvärr inte råd med. Är ju dessutom fattig som en bantningspreparatförsäljare i Somalia.
Men ha det så kul ni bara, era djävlar, tänk inte på mig inte!
/perris (sekreterare i anonyma pessimister, nån ordförande lär jag aldrig bli)
ni som har möjlighet bör ta er till det sanlösa firandet i Uppsala, GALET de drar igång med "kvalborg" idag....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|