Vad skall du göra på Valborg?

• Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
pimpa retarden för hela slanten... blir dock alltid öl då, plus nån fimp i en pöl med bensin :tummenupp mao, en perfekt valborg!

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Scott.
Dricka pilz, vina, elda brasor, köra skoter, bada bastu, brassa av nån raket, äta mat och sedan somna.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Vakna > Kaffe > Jobba > Hoja > Äta > Elda > Dricka > Sova är melodin för valborg

LosTedos

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
2007- KX 250cc
Blir väl som vanligt. Spöa kärringen å få ungarna å grina. Va ska ni göra??

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Ajanaja, inte dupa för hårt imorgon nu! Det är ju första majrundan eller (förstamajrundan kanske det skall stå) på Fredag 09:00. :) Piteå-Luleå-Boden-Älvsby-Piteå med massor av hojar! :)

Får ta igen det på kvällen.. Nä just det, det går inte! Norrlands mc har provkörning på Lördag så det får bli Lördag kväll. :p

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
Dricka brännvin, och kanske jag drar några riff på min 5 strängade bluegrass. Eric Weissberg/Deliverance är en höjdare. Men brännvin skall det minsann drickas.:fyllisar

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
Ajanaja, inte dupa för hårt imorgon nu! Det är ju första majrundan eller (förstamajrundan kanske det skall stå) på Fredag 09:00. :) Piteå-Luleå-Boden-Älvsby-Piteå med massor av hojar! :)

Får ta igen det på kvällen.. Nä just det, det går inte! Norrlands mc har provkörning på Lördag så det får bli Lördag kväll. :p

då kan du ju komma och hänga i jävrekyrkan imorgon för lite kristen hårdrock. :brinnerup
måste leta upp någon backdrop med ett pentagram till finalnummret.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
då kan du ju komma och hänga i jävrekyrkan imorgon för lite kristen hårdrock. :brinnerup

Det är ju sånt man har laser till, kan inte alla programerbara lasrar projicera pentagram och penisar redan i grundinställningen? :va

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
Det är ju sånt man har laser till, kan inte alla programerbara lasrar projicera pentagram och penisar redan i grundinställningen? :va

skall kolla om det är möjligt, har ej hållt på med laser. kanske man ska börja göra det, släpa med en massa laser och intala sig själv att det är Pink Floyd som spelar :)
annars bara slänga upp en projj i trossen och släpa med en mediaserver så ska det nog lösa sig!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
skall göra ljus åt något 80 tals kristet hårdrocksband (tror dom hette jerusalem:va ) i en kyrka :huvet

sen kanske dricka några öl :banana

men titta, det är ju samma här när jag tänker efter, jag ska ju jobba lite imorrn också! ett band som ska spela in, men jag måste åka dit tidigt imorrn och försöka förstå varför inte protools vill synca med datorn:( lycka till me ljuset, gör så att de "kan se ljuset":hihi antar väl att det blir mycket vitt?

Guitar är för stadsfjollor.
[YOUTUBE-ID]GbNlqXHVyoM[/YOUTUBE-ID]

alltså...Yngwie Malmsteen släng dig i väggen!:banana

Last edited:

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87

Tror jag avstår för jag kommer inte vara körduglig. Öldrickandet börjar strax så man kan sluta i tid! :D
Kristen hårdrock behöver inte vara dålig, se på http://www.laudamus.se/index.html till exempel.. :)

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Jo visst är man bjuden på ölpicknick i det gröna med tusentals studentskor runtkloppandes i aftondiset på sina rövformarskor och glada vänner man inte sett på länge och gudomligt väder och livet leker.

Men just det, jag ska ju rensa käften på tandsten imorgon. Hurra. Eller ska vi säga hora. Efteråt brukar man ju inte må som en solstråle. Så jag kommer antagligen sitta med fördragna gardiner, proppar i öronen och kallsvettandes droppa blod på tangentbodet med gråten i halsen. Men det är väl lika bra, fick ju precis stor-korgen och av den vackraste människan i stan ändå. Nä, galge i farstun kanske det får bli. Fast då måste jag köpa snöre. Typiskt, det har jag tyvärr inte råd med. Är ju dessutom fattig som en bantningspreparatförsäljare i Somalia.

Men ha det så kul ni bara, era djävlar, tänk inte på mig inte!

/perris (sekreterare i anonyma pessimister, nån ordförande lär jag aldrig bli)

Haha, så jävla underbar! :hihi

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
ni som har möjlighet bör ta er till det sanlösa firandet i Uppsala, GALET de drar igång med "kvalborg" idag....

Uppsala har jag inte varit i runt sista april och första maj sedan urminnes tider... Numera är det hojåkning på Åland som gäller och har så varit sedan -03. Innan dess var det privata fester och rumlande under några år och går vi tillbaka till perioden -86 till -96 ungefär - DÅ var det party hela dagen och bakfylla redan strax efter lunch :fyllisar Studentjävel som man var och ofta iförd overall med fickorna fulla med bira. Hjärnan vikt-lättades säkert ett halvkilo de där åren.

Jag minns (eller kanske inte så mycket) något år när vi avslutade en lång tung dag av svirande, sillätande och nationsbesök med att kolla hockey på tv - avbrutet endast för att hämta mer grogg eller barfa lite på toa :3freak

Nu ska jag ut och lasta - snart dags för avfärd mot färjan!!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år