Dominator-Rocks
Guest
Nu har jag varit och köpit lite dricka och mat, nu skall jag ut i köket någon timma och göra i ordning allt sen skall jag ut på en Mountainbajktur på ca 2tim sen skall jag duscha och sen blire en kall
Ni som diggar banjo,,,,,lite massage för öronen- todd taylor/El Cumbanchero.Banjo är lite småcoolt.
Coolare än Yngwie i alla fall.
[YOUTUBE-ID]ofAQtE7zHe0[/YOUTUBE-ID]
Men nu på Valborgsmässoafton blir det brassmusik i hustruns hemby.
Det blev tvättstuga ikväll istället.
Jag jobbar, blev precis mordhotad av en finnig tonåring på 45 kg....
Jag jobbar, blev precis mordhotad av en finnig tonåring på 45 kg....
Jag vet hur det är, senast i måndags natt på jobbet försökte en påtänd tonåring köpa ett paket cigg utan pengar och när jag kollade på han ville han lösa våra problem utanför!
Men det blev lugnt kväll. Har käkat gott samt ute och åkt i farsans jänkare röjt byn samt kollat på en bil som jag troligtvis köper imorn. Nu öppnade jag en kall Norrlands och slappar en stund då det är upp tidigt för troligtvis bilköp samt att jobbet kallar!
Vad för bil?
Lika bra det, inte värt risken.Jag jobbar på hotell, dom tyckte det var kul att springa i korridorerna, efter att jag slängt ut dom så skulle dom promt in igen för att besöka sin farfar.... Blir så trött, dom var helt otroligt kacksiga oxå, men man vet ju faan inte med dagens kids, dom kanske har kniv och skit. Jag ringde faktiskt polisen och när dom fattade att jag gjorde det så sprang dom sin väg.....
Lika bra det, inte värt risken.
Lika bra det, inte värt risken.
Nej det är ju inte det, men satan va förbannad jag var , kan inte fatta att man kan va så kaxig som den ena av dom var. Nu känner jag mig gammal men va faan är det med dagens ungdomar ?? Känns som många totalt saknar respekt...
Nitar man dom så kommer broschorna som en polis när man uiilar
Du gjorde helt rätt, jag råkade nita en såndär jecla unge på Ica Maxi en gång (Det var ett helt gäng och han slog mig först) för länge sedan det fick jag äta upp :Broschor
haha jag är 19 och undrar samma sak så oro dig inte, är något seriöst fel på dom, och dom kommer får äta upp det är jag ganska säker på...Nej det är ju inte det, men satan va förbannad jag var , kan inte fatta att man kan va så kaxig som den ena av dom var. Nu känner jag mig gammal men va faan är det med dagens ungdomar ?? Känns som många totalt saknar respekt...
haha jag är 19 och har ett JÄNG vi dödar folk!, Inte något seriöst, om dom kommer får du äta Kebab det är jag ganska säker på...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|