Vad skall du göra på Valborg?

• Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date

Dominator-Rocks

Guest
Nu har jag varit och köpit lite dricka och mat, nu skall jag ut i köket någon timma och göra i ordning allt sen skall jag ut på en Mountainbajktur på ca 2tim sen skall jag duscha och sen blire en kall:öl :banana

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Ladda grillen, ta fram kylboxen för bärsen, släpa ut tv:n på altanen & bänka sig framför Sverige-Ryssland 16:15. :yoparty

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Just nu ser planen ut som att först blir det att hitta på något med polarna i solen, sedan nödraketer vid brasan och sedan ev. fortsätta med det lite tyngre artilleriet.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fan e de värt att dra ut idag? Nyinflyttad så de blir krogen och de känns som dom flesta borde va på fester idag?

Nä fan blir nog slappa, fast samtidigt.. :D

Dominator-Rocks

Guest
Det blev tvättstuga ikväll istället.

Jag har städat rätt så flitigt då resten av familjen var skruttiga i feber, men självklart så dricker jag :öl under tiden ;) Hade ju ändå köpt dom så man vill ju inte att dom skall bli gamla å Eckliga :hihi

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Jag jobbar, blev precis mordhotad av en finnig tonåring på 45 kg....

Jag vet hur det är, senast i måndags natt på jobbet försökte en påtänd tonåring köpa ett paket cigg utan pengar och när jag kollade på han ville han lösa våra problem utanför! :va

Men det blev lugnt kväll. Har käkat gott samt ute och åkt i farsans jänkare röjt byn samt kollat på en bil som jag troligtvis köper imorn. Nu öppnade jag en kall Norrlands och slappar en stund då det är upp tidigt för troligtvis bilköp samt att jobbet kallar! :)

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Jag jobbar på hotell, dom tyckte det var kul att springa i korridorerna, efter att jag slängt ut dom så skulle dom promt in igen för att besöka sin farfar.... Blir så trött, dom var helt otroligt kacksiga oxå, men man vet ju faan inte med dagens kids, dom kanske har kniv och skit. Jag ringde faktiskt polisen och när dom fattade att jag gjorde det så sprang dom sin väg.....

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag vet hur det är, senast i måndags natt på jobbet försökte en påtänd tonåring köpa ett paket cigg utan pengar och när jag kollade på han ville han lösa våra problem utanför! :va

Men det blev lugnt kväll. Har käkat gott samt ute och åkt i farsans jänkare röjt byn samt kollat på en bil som jag troligtvis köper imorn. Nu öppnade jag en kall Norrlands och slappar en stund då det är upp tidigt för troligtvis bilköp samt att jobbet kallar! :)

Vad för bil?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Jag jobbar på hotell, dom tyckte det var kul att springa i korridorerna, efter att jag slängt ut dom så skulle dom promt in igen för att besöka sin farfar.... Blir så trött, dom var helt otroligt kacksiga oxå, men man vet ju faan inte med dagens kids, dom kanske har kniv och skit. Jag ringde faktiskt polisen och när dom fattade att jag gjorde det så sprang dom sin väg.....
Lika bra det, inte värt risken.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.

Nej det är ju inte det, men satan va förbannad jag var:mad: , kan inte fatta att man kan va så kaxig som den ena av dom var. Nu känner jag mig gammal men va faan är det med dagens ungdomar ?? Känns som många totalt saknar respekt...

Dominator-Rocks

Guest

:fakta

Nitar man dom så kommer broschorna som en polis när man uiilar :fakta

:3freak

Nej det är ju inte det, men satan va förbannad jag var:mad: , kan inte fatta att man kan va så kaxig som den ena av dom var. Nu känner jag mig gammal men va faan är det med dagens ungdomar ?? Känns som många totalt saknar respekt...

Du gjorde helt rätt, jag råkade nita en såndär jecla unge på Ica Maxi en gång (Det var ett helt gäng och han slog mig först) för länge sedan det fick jag äta upp :näsblod :Broschor

Last edited:

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
:fakta

Nitar man dom så kommer broschorna som en polis när man uiilar :fakta

:3freak

Du gjorde helt rätt, jag råkade nita en såndär jecla unge på Ica Maxi en gång (Det var ett helt gäng och han slog mig först) för länge sedan det fick jag äta upp :näsblod :Broschor

Det komiska var att dom var "svenskar" och den ene hotade med att hämta sin broscha.... jag tror nog inte dom menade vad dom sa men det var faan lite obehagligt ändå. Det sura är ju om dom kommer tillbaka och förstör massa grejer på fasaden eller entrén :mad: :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
haha jag är 19 och undrar samma sak så oro dig inte, är något seriöst fel på dom, och dom kommer får äta upp det är jag ganska säker på...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år