Jonas Gardèus
Ny medlem
På stippen kan jag först att man vill ha så mycket hästar som möjligt, även om dom flesta har lite förmycket och skulle ha åkt fortare om dom sänkt effekten lite. Men på gata är det lite svåt att förstå att man måste ha 300hp. Visst det är ju ballt att impa vid korvmojen, eller skryta lite över en fika. Men ärlig så är vägarna ingen preppad bana precis = livsfarliga på vissa ställen.
Vill tillägga att jag har kör ifrån hojar med dubbla min effekt (min hoj har 90bhp) på strippen och dom blir inte så glada .Så det är ofta skiten bakom styret som bestämmer hur fort det ska gå.
Och ja... jag skulle också vilja ha en turb....nej just det det är komressormatat som gäller nu turbo är ju lite ute nu jäkler nu blev det jobbigt.
Hej då på er alla hoj åkare snar är det vår
Vill tillägga att jag har kör ifrån hojar med dubbla min effekt (min hoj har 90bhp) på strippen och dom blir inte så glada .Så det är ofta skiten bakom styret som bestämmer hur fort det ska gå.
Och ja... jag skulle också vilja ha en turb....nej just det det är komressormatat som gäller nu turbo är ju lite ute nu jäkler nu blev det jobbigt.
Hej då på er alla hoj åkare snar är det vår