jaha då får man väl sammanfatta lite hära..
drevslitaget förklaras delvis med att förra ägaren inte brytt sig om att smörja kedjan över huvud taget som det ser ut.
eller att det är fullt normalt att det slits ut på 1200 mil som någon skrivit..
låset bak till tailen är bytt på verkstad pga inbrott?!
oljeåtgången är normal för modellen (?!)
har dock inte fått återkoppling av Honda än..
halal-blinkers går lättare att fixa än man tror.
ramnummer och fordonsregister indikerar inget skumt.
hojen går jävligt bra när man väl kör den.
det enda som inte har fått något direkt svar är varför larmet har komponenter kvar - jag har ett par teorier, tailen har bytts av någon anledning, försök till wheelie som misslyckats eller avkörning är vad jag tänker, så har man helt sonika slängt på en tail från en hoj med motorhaveri, av något sammanträffande så har den oxå haft sidokåpor som är hela så man har tagit dem med, därav LED-en i sidokåpan.
detta låter extremt långsökt så jag tror nog mest på att det varit larm på hojjen, den har blivit utsatt för någon slags stöldförsök där man helt sonika brutit upp tailen för att tysta larmet, sen klippt kabel? ägaren har inte orkat fixa larmet och istället tagit ur skiten..
kan ju som många säger oxå vara nån stöld där den faktiskt kommit tillbaka till ägaren och försäkringen har inte täckt larmet när det har blivit förstört?
de tidigare ägare jag hittar är privatpersoner och mc-firmor