Mattan skrev:Inget av dina alternativ, men..
625:a med elstart...
bullen skrev:men 640 har också elstart
Jay-Jay skrev:640 känns mer praktiskt, inte så mycket mekande. Dessutom har den elstart vilket också är rätt skönt. Vill man så kan man dessutom köra lite längre sträckor med den utan att lida all för mycket. Så jag hade nog valt en 660.
så vad skulle du recomendera då?Mattan skrev:Japp, men 625:an har mycket mer pulver och är lättare.
Har en 640 själv men har provat polarens 625:a. Är STOR skillnad!
cRoC skrev:Nu tror jag du blandade ihop det lite..?
bullen skrev:så vad skulle du recomendera då?
en 625?
bullen skrev:det är frågan!!
BonO skrev:Vad skulle du välja en ktm 640 eller 660?
Äsch elstart och elstart. Jag väger 70kg, 190cm och är otroligt svag, har problem med trappor och säkerhetsdörrar men min 660 kickar jag igång utan att få hjärtsvikt any day of the week (första eller i vissa fall andra kicken). Mao, var inte rädd för att manlighetskicka igång bågen. 660, 625 går värre än 640, så enkelt är det.
Raggarn skrev:har själv 660.
brukar svära så inihelvete när man får tjuvstopp vid rödljus/stoppies...
men skulle aldrig välja 640in framför 660, ( har haft 640 -01) tyngre/svagare.
däremot skall du nog fundera på 625 alt. 660!
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |