Det går väl,men då måste du byta dyna också.Lika bra att slå till på 28 liters Adventuretanken på en gång kanskebullen skrev:vet någon om man kan byta tank på 660 eller 625 till en tank som 640 har!!`??.....
Det går väl,men då måste du byta dyna också.Lika bra att slå till på 28 liters Adventuretanken på en gång kanskebullen skrev:vet någon om man kan byta tank på 660 eller 625 till en tank som 640 har!!`??.....
tpe-swe skrev:hoppar in med en liten fråga här då om det e ok
vad är skillnaden på service mellan 625 640 660
för mig skulle jag vilja ha den på nån lite längre tripp nån gång så man slipper ta me olja typ
Mattan skrev:Enligt serviceboken så är det väl 500 mil på 640 och 250 mil på 660 och 625. Kan hända att jag har fel dock...
olaking skrev:Hej!
Jag har börjat kolla på supermotard då jag ska byta upp mig från lätt hoj och sporthoj är "lite" för dyrt. Men jag Funderar om en ktm 625/640 går att köra landsväg med, har ju läst om vissa som inte vill ta och köra en längre bit pga träsmak i röven. Närmaste stad är ju 5 mil och de är en bit.
Så går de att köra typ 10/15 mil på en motard i sträck utan kudde under röven?
Honung skrev:Ja det funkar, okej man kan inte ligga på 140 knyck men att marcha 110-120 är lagom, har åkt som längst 20mil i sträck och det var inga som helst problem Det som kan vara och är jobbigt är fartvinden och ett råd använd inte crosshjälm med skärm på längre tripper [/QUOTE
okey, låter bra
Har provat crosshjälm, låg väll kring 130. Såg jag nå vitt i luften, som flygplan lämnar efter sig. Kollade upp jäklar vad obered jag var på att de skulle ta i skärmen. hehe
Om man inte är så duktig att meka, eller rättare sagt oduglig. Kan man ändå ha en motard? Okey byta olja och filter ska ju inte vara så svårt men är de mycket andra grejor man måste hålla koll på?
olaking skrev:Hej!
Jag har börjat kolla på supermotard då jag ska byta upp mig från lätt hoj och sporthoj är "lite" för dyrt. Men jag Funderar om en ktm 625/640 går att köra landsväg med, har ju läst om vissa som inte vill ta och köra en längre bit pga träsmak i röven. Närmaste stad är ju 5 mil och de är en bit.
Så går de att köra typ 10/15 mil på en motard i sträck utan kudde under röven?
Marals76 skrev:Själv så ska jag troligen beställa en ny 625 imorgon på bikedagarna här i stan.
Nu ska jag ta mig fan aldrig mer ha kicka på en enstånka. Skiten tjurade till sig ordentligt idag och jag stod nog fan o kikade i 15 min innan den behagade gå igång
Nu ska den bort!!!
Bara de ger mig tillräckligt för den.....
SM 570 RR skrev:Antingen skitinställd förgasare eller också kan du inte kicka.
Så enkelt är det.
Honung skrev:Försök att prova lite olika modeller innan du slår till.
Lycka till
bullen skrev:kan man fixa passagerar pinnar te 660 och 625?
olaking skrev:Jag har ju läst att man inte ska testa husa och lite lättare alternativ för då är man fast
Men går en ktm 625 att "toura" lite längre med eller är de bara 640 som gäller?
SM 570 RR skrev:Antingen skitinställd förgasare eller också kan du inte kicka.
Så enkelt är det.
Ebbe skrev:Håller med! Köper du ny bil när det blir nå fel på den oxå?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |