Helt riktigtkorvgubbe skrev:Ögon och ett fördjävla busigt leende... Då är det kört!
Helt riktigtkorvgubbe skrev:Ögon och ett fördjävla busigt leende... Då är det kört!
Ljunghusen skrev:Ögon och leende.. Mognad, humör, respekt för andra, humor, social kompetens.. Också snäll förstås!
ok kanske lite ass och tits också
Om du inte vet hur en underbar tjej luktar på sommaren har du en hel del att upptäcka.Jonathan skrev:Hur doftar sommar
Kia skrev:Helheten är väl viktigast men om man ska utse några detaljer jag lägger ner lite extra tid på att kolla in så..
Manliga händer, som man ser är vana att arbeta. Breda handryggar. Sen är ju inte ett par vackra ögon helt fel att titta in i.
BlueNote skrev:Tänder du till när tjejen har respekt för andra?
tassen skrev:Om du inte vet hur en underbar tjej luktar på sommaren har du en hel del att upptäcka.
Jonathan skrev:Mm, kan du skicka en underbar tjej lagom till sommaren i ett paket på posten ?
Så jag vet hur en sån är. Har nämligen aldrig råkat ut för det.
Ljunghusen skrev:Hehe, jag menade vad jag letar efter hos en tjej.. Ska jag bara tända till.. läs det finstilta
Missuppfattade, edita gärna quoten
Själv har jag alltid haft svårt för brudar som envisas med att skita ner sig. En krav för att jag överhuvudtaget skall intressera mig är att de iaf är rumsrena!AleX skrev:Fin kropp med underbar personlighet, omtänksam. och sist men inte minst våga skita ner sig (Eller inte vara fin i kanten)
Edit: glömde busig ibland
2fast4hjo skrev:Ögonen. Ett stort + att han är snickare..så sexigt med en händig karl
tassen skrev:Jag är händig med silicon sprutan, då kan man forma sin egen drömdam...
Nursey skrev:Vet inte var jag skall borja...
(faller for hela paketet...)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |