Vad tänder ni på hos det motsatta könet??

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
Snäll, söt och intelligent ger mycket. Brudar utan något vett i huvudet är bara osmakliga.

Men hon skall lukta gott också, det är nästan det jag går mest på. Kan vara en utseendemässigt vacker tjej men om hon luktar "fel" (svårt att förklara) så går hon bort. Och tvärtom, ibland är man inte beredd och så kommer det en doftslöja och plötsligt svävar man på moln.
Tur att jag aldrig blir förkyld, vad skulle man göra då?

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Neanderthalaren skrev:
Snäll, söt och intelligent ger mycket. Brudar utan något vett i huvudet är bara osmakliga.

Men hon skall lukta gott också, det är nästan det jag går mest på. Kan vara en utseendemässigt vacker tjej men om hon luktar "fel" (svårt att förklara) så går hon bort. Och tvärtom, ibland är man inte beredd och så kommer det en doftslöja och plötsligt svävar man på moln.
Tur att jag aldrig blir förkyld, vad skulle man göra då?

Pannkaka? :7peta
E det en bra doft? :hihi

Vet att det finns andra som gillar det iaf... :brinnerup

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Hum, ett par riktigt vackra ögon, ett fint leende och en grymt snygg rumpa ska tjejen ha :drool gärna ett par sjyssta tuttar också, och inte för trång blir svårt att komma in då :slicka

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Neanderthalaren skrev:
Nay, den kvinna vars naturliga arom är pannkakslukt skulle vara kul att träffa.

Ett av mina ex var övertygad om att jag luktade pannkaka! :tuttar
Dessvärre var det nog bara nån creme jag använde..... :rolleyes:
Men det man inte vet har man ju inte ont av, så det funka ju ändå!

Vilken creme det nu kan va som hade pannkaksdoft!? :va

Själv kan jag nog inte säga vad det är jag gillar hos killar egentligen. Känns som det är olika varenda gång...

Jonathan

Guest
tassen skrev:
Jag skickar min telefonbok, den finns det bilder i åxå, samt betygs skala. å lukt prov...:tummenupp

Har du nån som är runt 19 år gammal, helst blond, vacker figur, skall ha körkort (B & A), schyssta föräldrar, fantastisk i sängen, bra på att städa, omtänksam, sätter mig i första rummet och som doftar sån här "sommar" ? :va

:confused:

riddare keldar

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Push Dakota med SP kit och kolfiber
Jag gillar killar som gillar killar. tuffa läderbögar som vet vad dom vill o gillar att ta för sig av en smaskig röv.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jonathan skrev:
Har du nån som är runt 19 år gammal, helst blond, vacker figur, skall ha körkort (B & A), schyssta föräldrar, fantastisk i sängen, bra på att städa, omtänksam, sätter mig i första rummet och som doftar sån här "sommar" ? :va

Jag hittade mig en, enda som saknas än så länge är A kortet... det jobbar vi på :tummenupp

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Jag tänder på sjuksköterskor, så se upp Nursey :D

Mcbrud

Guest
Jonathan skrev:

Shit va det var likt!!.... fattas bara a-körkort....
:tungan
mina ex sa alltid att jag luktar liljekonvalj och sommarblommor, hur man nu kan göra det vette faen?...

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...