*Mattias skrev:Vad tänder ni på hos mig då? Gör en lista.
Neanderthalaren skrev:Snäll, söt och intelligent ger mycket. Brudar utan något vett i huvudet är bara osmakliga.
Men hon skall lukta gott också, det är nästan det jag går mest på. Kan vara en utseendemässigt vacker tjej men om hon luktar "fel" (svårt att förklara) så går hon bort. Och tvärtom, ibland är man inte beredd och så kommer det en doftslöja och plötsligt svävar man på moln.
Tur att jag aldrig blir förkyld, vad skulle man göra då?
Nay, den kvinna vars naturliga arom är pannkakslukt skulle vara kul att träffa.Cathy skrev:Pannkaka?![]()
E det en bra doft?![]()
Vet att det finns andra som gillar det iaf...![]()
Tjoffe skrev:stora tuttar och bra rumpa... milfs
Neanderthalaren skrev:Nay, den kvinna vars naturliga arom är pannkakslukt skulle vara kul att träffa.
Cathy skrev:Pannkaka?![]()
E det en bra doft?![]()
Vet att det finns andra som gillar det iaf...![]()
tassen skrev:Jag skickar min telefonbok, den finns det bilder i åxå, samt betygs skala. å lukt prov...![]()
Jonathan skrev:Har du nån som är runt 19 år gammal, helst blond, vacker figur, skall ha körkort (B & A), schyssta föräldrar, fantastisk i sängen, bra på att städa, omtänksam, sätter mig i första rummet och som doftar sån här "sommar" ?![]()
![]()
Jonathan skrev:Har du nån som är runt 19 år gammal, helst blond, vacker figur, skall ha körkort (B & A), schyssta föräldrar, fantastisk i sängen, bra på att städa, omtänksam, sätter mig i första rummet och som doftar sån här "sommar" ?![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |