Det är väll välplogat i Stockholm?
Vinterdäck? Verkar finnas de som vågar i alla fall. Såg en moppe ute på stan idag, men han sladdade ganska rejält både fram och tillbaka på vägen... En 1200-kubikare är ju lite svårare att balansera i de lägena.
Ja, här verkar dom salta i snömodden istället för att ploga
Ja, här verkar dom salta i snömodden istället för att ploga
Jag fick nog. +1 och hyfsat torrt på vägarna. Klämde i batteriet och drog igång. Startade på första som vanligt.
Kort tur (30 min) runt inne i stan och en bit norrut. Stannade till vid Hagaparken för bensträckare och fotosession. Det var kanske inte så smart för där var det snorhalt.
Aja. Nu är hojsäsongen officiellt igång. Det är VÅR!
fan va man längtar efter våren ja, men de är ju forfarande januari eller ja snart februari, de 2 segaste månaderna på året tycker jag.
klimat som i florida kanske hade varit nåt?
men shit va de kliar i fingrarna när man tänker på de, man vill ju ha vår nu ingen deprimerande vinter mer.
ut och åka hoj och känna sig fri =)
fan va man längtar efter våren ja, men de är ju forfarande januari eller ja snart februari, de 2 segaste månaderna på året tycker jag.
klimat som i florida kanske hade varit nåt?
men shit va de kliar i fingrarna när man tänker på de, man vill ju ha vår nu ingen deprimerande vinter mer.
ut och åka hoj och känna sig fri =)
Jag fick nog. +1 och hyfsat torrt på vägarna. Klämde i batteriet och drog igång. Startade på första som vanligt.
Kort tur (30 min) runt inne i stan och en bit norrut. Stannade till vid Hagaparken för bensträckare och fotosession. Det var kanske inte så smart för där var det snorhalt.
Aja. Nu är hojsäsongen officiellt igång. Det är VÅR!
Det där skulle du inte ha gjort! Nu kommer kondensen i oljan att äta upp motorn inifrån med totalt ras som följd.
Hoppas du tycker det var värt det.
Missade den här tråden. Blev det ingen varmkörning i det tomma garaget i december? Om jag sett tråden då hade jag nog frågat om du har ett avgassystem som låter mycket.
Jag misstänker att jag dragit igång ett och annat billarm i ett centralgarage om jag kört runt med min motorcykel. Det hade nog inte varit särskilt populärt.
Mycket bättre att köra i det fria som du nu gjorde. Får en att se fram emot våren.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|