powerglide
Glad amatör
Skulle bara kolla allmäna uppfattningen om killar som kör!
Och för att det inte ska bli något missförstånd så tillhör jag inte de 75%:en.
Jag hör till de resterande 25% som är ännu bättre.
För min del föredrar jag tjejer, den del som kör långsammast, så det inte drar så bövvligt när de kör om.
Sen e ju dem muchos lenare att krama den gång man ev. hamnar på pallen.
LillaFarbrorn
Fast hojtjejerna är rätt grabbiga av sig.
Utveckla gärna det där Jerker
Jag har suttit på bönpallen flera gånger när en tjej kört. Kan säga att fast jag inte vill att det ska vara så, så känns det sjukt onaturligt.
Man skäms automatiskt och kan inte motstå det. Bokstavlingen så kände jag hur kulorna klättrade upp mot bröstkorgen på mig och jag började att svanka i hopp om att folk skulle missta mig för en extra chey. Man väjer undan med blicken per automatik när annan trafik kommer för nära. Lite som en hund gör när den vet att den gjort något fel.
Usch...vilken upplevelse. Dagen avslutas alltid med en lång, tårfylld stund i duschhörnan där man utan framgång försöker skrubba av sig den osynliga smutsen...
Kastade bara upp tråden som hastigast från Tapatalk.Du glömde den obligatoriska omröstningen
Jag har suttit på bönpallen flera gånger när en tjej kört. Kan säga att fast jag inte vill att det ska vara så, så känns det sjukt onaturligt.
Man skäms automatiskt och kan inte motstå det. Bokstavlingen så kände jag hur kulorna klättrade upp mot bröstkorgen på mig och jag började att svanka i hopp om att folk skulle missta mig för en extra chey. Man väjer undan med blicken per automatik när annan trafik kommer för nära. Lite som en hund gör när den vet att den gjort något fel.
Usch...vilken upplevelse. Dagen avslutas alltid med en lång, tårfylld stund i duschhörnan där man utan framgång försöker skrubba av sig den osynliga smutsen...
Fast hojtjejerna är rätt grabbiga av sig.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|