Vad tycker du om killar som kör hoj?

Vad tycker du om killar som kör hoj

• Antal röstningar
    0

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
75% av killarna som kör hoj anser att de kör bättre än genomsnittet. Säger allt - vi måste vara grymt duktiga!

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Och för att det inte ska bli något missförstånd så tillhör jag inte de 75%:en.
Jag hör till de resterande 25% som är ännu bättre.

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Hoj
Busa 03 I många delar!
Njae

För min del föredrar jag tjejer, den del som kör långsammast, så det inte drar så bövvligt när de kör om.
Sen e ju dem muchos lenare att krama den gång man ev. hamnar på pallen.

LillaFarbrorn :krama

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
För min del föredrar jag tjejer, den del som kör långsammast, så det inte drar så bövvligt när de kör om.
Sen e ju dem muchos lenare att krama den gång man ev. hamnar på pallen.

LillaFarbrorn :krama

Fast hojtjejerna är rätt grabbiga av sig.

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
:DMärks att det är:
1) Offseason
2) Snart jul

:D

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Jag har suttit på bönpallen flera gånger när en tjej kört. Kan säga att fast jag inte vill att det ska vara så, så känns det sjukt onaturligt.
Man skäms automatiskt och kan inte motstå det. Bokstavlingen så kände jag hur kulorna klättrade upp mot bröstkorgen på mig och jag började att svanka i hopp om att folk skulle missta mig för en extra chey. Man väjer undan med blicken per automatik när annan trafik kommer för nära. Lite som en hund gör när den vet att den gjort något fel.

Usch...vilken upplevelse. Dagen avslutas alltid med en lång, tårfylld stund i duschhörnan där man utan framgång försöker skrubba av sig den osynliga smutsen...

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Hoj
Kawa ZX6R -99
Du glömde den obligatoriska omröstningen med alternativen
"Coolt! Mera killar på hoj!"
"Nej usch! Killar hör inte hemma på hoj! Jag e rädd att de ska köra ifrån mig eller mkt bättre"
"Helt ok, de kör precis lika bra som en tjej, om inte bättre!"
"Killar i skinnställ är ju självraggande"
"Näe, killar ska sitta på bönpallen och hålla tyst"
"Nej, killar som kör hoj och mekar är för kvinnliga"
:banana

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag har suttit på bönpallen flera gånger när en tjej kört. Kan säga att fast jag inte vill att det ska vara så, så känns det sjukt onaturligt.
Man skäms automatiskt och kan inte motstå det. Bokstavlingen så kände jag hur kulorna klättrade upp mot bröstkorgen på mig och jag började att svanka i hopp om att folk skulle missta mig för en extra chey. Man väjer undan med blicken per automatik när annan trafik kommer för nära. Lite som en hund gör när den vet att den gjort något fel.

Usch...vilken upplevelse. Dagen avslutas alltid med en lång, tårfylld stund i duschhörnan där man utan framgång försöker skrubba av sig den osynliga smutsen...

Hmm, jag är lite an en självplågare. Så det där lät ju ganska roligt.

Kan inte nån tjej skjutsa mig en sväng till sommaren? :sersötut

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

hahah....då ska du se när PinkPassion skjutsar [Tim]. Han är 2 meter lång och hon är 1,60. hahahah....finns bildbevis men lägger inte ut förrens ja fått OK från dom. :tungan Har oxå skjutsat Tim, utan passagerar fotpinnar på min R6a. Folk hade jävligt roligt åt oss när vi körde genom hela malmö. :D :hihi

Tror han kände sig som dig efteråt. :tungan

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
En tjejkompis sa till mig en gång när hon såg mig i skinnstället med hjälmen under armen att "om du skulle gå ut så på krogen skulle du få så sjukt mycket ragg" jag tror tjejerna gillar uniformen/stället och att det finns lite farligt och spännande rotat i att köra hoj.

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Fast hojtjejerna är rätt grabbiga av sig.

För att vi är korthåriga, osminkade och plattbröstade eller för att vi inte fnittrar blygt och säger "oh, det är farligt att köra hoj för man kan ju döööö av det" :rolleyes:

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
det e bra o va kille o köra hoj. för några år sen gled jag och polaren på motorvägen och vad händer 3 brudar i en bil bredvid drar upp tröjorna och visar :tuttar och det är dagens sanning så ja nåt med oss o våra hojar framkalla dessa känslor hos dom damerna.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras