Vad tycker ni andra????

Status
Ej öppen för fler svar.

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Rimbo
Hoj
tt600
Har länge velat ha en R1:a.... dumt eller smart???
Har i dagsläget en triumph tt600, haft kort i 4 säsonger, och tt:n i 3. Min första säsong körde jag mycket R1:a, men inte något mer sedan dess.... är det dumt att byta??? och vad tror ni det kostar? Vill ha en 03, eller 04....Min hoj (triumph tt600) är en 01:a. Vad tror ni att man får ut för den????
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Karin.81 skrev:
Har länge velat ha en R1:a.... dumt eller smart???
Har i dagsläget en triumph tt600, haft kort i 4 säsonger, och tt:n i 3. Min första säsong körde jag mycket R1:a, men inte något mer sedan dess.... är det dumt att byta??? och vad tror ni det kostar? Vill ha en 03, eller 04....Min hoj (triumph tt600) är en 01:a. Vad tror ni att man får ut för den????

Tjöp det du vill ha.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Jag är då grymt nöjd med min iaf. Lätt värd alla pengarna med tanke på hur förbannat kul jag har med den.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
du frågar om det är dumt eller inte att du vill ha en R1. Har du minsta tanke att "R1an är nog för mycket för mig"... så är det nog bäst du väntar tills du tycker annorlunda.

Köper du R1an för dess möjlighet att köra snabb på bana, eller för att den är snygg och är nått du tycker du passar bra på.

Jag ägde ju själv min första R1a vid 19 års ålder å wheelade dummare än jag nånsin gjort för att försöka impa på Potatoes MC i Stockholm. Typ... haha. Det var goda tider det... eller inte. Hade ju mina krascher. :p sen blev den snodd, vilket nog var bra. Slapp ta död på mig själv. Sen köpte jag iofs en 02 R1.. när jag bodde i usa dock. Där borta borde jag definitivt ha dött flera gånger om, då jag kraschade höger om vänster... in i bilar, ut för stup osv...

Har du ingen livsvilja utöver "jag vill köra hoj tills jag dör" så är nog R1an rätt. Den tar dig dit du vill snabbare... men såklart ibland oxå farligare.
 

Anders 500

SDK #3059
Gick med
3 Feb 2004
Ort
Sthlm någonstans
Hoj
Ducati 996 SPS, RD 500, Kawa Z500, Kawa Kv 75
Klart du skall köpa en R1:a om du vill ha en!

Man skall förverkliga sina önskningar om man kan, för man lever idag.......

Lär ju kosta en slant att försäkra, men det borde gå att hitta någon till en hyfsad peng just pga försäkringspremierna. Köp en innan du "bara måste ha en" eftersom man oftast gör de bästa affärerna om man är någorlunda sansad när man tittar på en hoj.

Jag har fått för mig att det inte är helt lätt att sälja sporthojar för närvarande, och att det finns en hel del till salu..



Lycka till


/Anders
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Karin.81 skrev:
Har länge velat ha en R1:a.... dumt eller smart???
Har i dagsläget en triumph tt600, haft kort i 4 säsonger, och tt:n i 3. Min första säsong körde jag mycket R1:a, men inte något mer sedan dess.... är det dumt att byta??? och vad tror ni det kostar? Vill ha en 03, eller 04....Min hoj (triumph tt600) är en 01:a. Vad tror ni att man får ut för den????


Jag skulle tycka det var ballt/coolt/sexigt osv. om en tjej kom med en R1:a.
MEN man skall ju kunna hantera sakerna... Det är en annan sak.!

BARA köp!!!! :yoparty :Rockbanan
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Karin.81 skrev:
ja, men jag vill ju ha lite råd.....om vad andra tycker

Lär bli en härlig tråd att följa... Eller att inte följa. Det är frågan... :corn

Nej men ärligt talat så är det väl bara att kolla premier etc och sen slå till om du
går med på att sälja din själ till Djävulen under ägandetiden. :D
Hur mycket du får för din nuvarande har jag inte en susning om...
Gör som jag, sätt ut den till dubbla inköpspriset och se. Jag fick min såld! :tummenupp



Men vad vet jag, jag har ju resfeber, drar till Grekland i morrn och spanar på
vespor och annat lattjo... Så som :tuttar och den fina kulturen. :Rockbanan
 

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Rimbo
Hoj
tt600
Rasorblade skrev:
Jag skulle tycka det var ballt/coolt/sexigt osv. om en tjej kom med en R1:a.
MEN man skall ju kunna hantera sakerna... Det är en annan sak.!

BARA köp!!!! :yoparty :Rockbanan




Klart att jag kommer att kunna hantera den.... om man nu kör som man borde....om man inte gör det, så kommer jag säkerligen inte att hantera den... frågan är då bara vad som är roligast....

Jag har alltså kört R1:a i en säsong, men hade inte råd att köpa en då, så nu vet jag inte "om det är värt pengarna".... är det, det???? (ni som vet allstå)....

sedan så är det inte så att jag vill ha hojen för att "impa", men därimot tycker JAG SJÄLV att dom är jälvigt snygga.... (och ännu snyggare blir dom, om det sitter en snygg grabb på :tungan )
 

Jimbo

JA HEJ DU
Gick med
5 Jul 2004
Ort
Gävle
Hoj
R1 -98
Karin.81 skrev:
Klart att jag kommer att kunna hantera den.... om man nu kör som man borde....om man inte gör det, så kommer jag säkerligen inte att hantera den... frågan är då bara vad som är roligast....

Jag har alltså kört R1:a i en säsong, men hade inte råd att köpa en då, så nu vet jag inte "om det är värt pengarna".... är det, det???? (ni som vet allstå)....

sedan så är det inte så att jag vill ha hojen för att "impa", men därimot tycker JAG SJÄLV att dom är jälvigt snygga.... (och ännu snyggare blir dom, om det sitter en snygg grabb på :tungan )


roligaste jag nånsin haft iaf.
tror inte det finns mycket som är lika sköj.

värt varje penny.
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
man köper det man vill ha och har råd med utan att fråga andra på sporthoj. det finns så mycket idioter här som inte vet ett dugg vad dom snackar om ändå. köp en retta eller låt bli. eller skriv fler inlägg i stil med hallå-kolla-mej-grabbar!

:rolleyes:
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Du vet nog själv vad du tycker är bäst, vill du ha en så köp. Annars inte :yoparty
 

HanneZ

Guest
anja skrev:
man köper det man vill ha och har råd med utan att fråga andra på sporthoj. det finns så mycket idioter här som inte vet ett dugg vad dom snackar om ändå. köp en retta eller låt bli. eller skriv fler inlägg i stil med hallå-kolla-mej-grabbar!

:rolleyes:
tack anja, du tog orden ur munnen på mig!
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
anja skrev:
..eller skriv fler inlägg i stil med hallå-kolla-mej-grabbar!

:rolleyes:
Och om du väljer det alternativet förväntar vi oss bilder. Många bilder. Nakenbilder!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top