Vad tycker ni andra????

Status
Ej öppen för fler svar.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Karin.81 skrev:
Min hoj (triumph tt600) är en 01:a. Vad tror ni att man får ut för den????
kolla på nätet va en likadan Triumph -01 med ca samma mil å någelunda samma skick så får du snabbt en pris bild på din hoj..
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
HanneZ skrev:
Hon är negativ, fast ja tycker fortf. hon hade rätt. Det va den löjligaste "grabbar kolla på mig tråden" någsin!

/ Hannes

Eeeehh... hon undrade väl bara om det var en bra idé eller inte? få lite synpunkter och andra infallsvinklar.

Sen att DU och någon mer tror att bara för en tjej startar en tråd så vill de ha uppmärksamhet, undra vilka som är pinsamma egentligen... :7peta
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Suomalainen skrev:
Eeeehh... hon undrade väl bara om det var en bra idé eller inte? få lite synpunkter och andra infallsvinklar.

Sen att DU och någon mer tror att bara för en tjej startar en tråd så vill de ha uppmärksamhet, undra vilka som är pinsamma egentligen... :7peta


Sluta smöra nu. De är inte singlar.
 

HanneZ

Guest
Suomalainen skrev:
Eeeehh... hon undrade väl bara om det var en bra idé eller inte? få lite synpunkter och andra infallsvinklar.

Sen att DU och någon mer tror att bara för en tjej startar en tråd så vill de ha uppmärksamhet, undra vilka som är pinsamma egentligen... :7peta
Vart skrev jag att bara för en tjej startar en tråd så vill de har uppmärksamhet? Lär dig läsa!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
HanneZ skrev:
Hon är negativ, fast ja tycker fortf. hon hade rätt. Det va den löjligaste "grabbar kolla på mig tråden" någsin!
/ Hannes

Nu är jag riktigt riktigt nyfiken. Varför är denna tråd en "grabbar kolla på mig tråden"?
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Caffe skrev:
Har för mig att de är på "förstanamns-basis" med varandra redan :tungan

Vi har till och med passerat det. Vi har redan hittat på snuttiga namn till varandra. :p

Vad jag blir kallad tänker jag inte berätta får då faller hela min fasad som en dödsföraktad Slingebultsdräpare :huvet
 

HanneZ

Guest
Bikerbitch skrev:
Nu är jag riktigt riktigt nyfiken. Varför är denna tråd en "grabbar kolla på mig tråden"?
Förstår du inte de så har du förmodligen skrivit några stycken av samma klass...
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
HanneZ skrev:
Förstår du inte de så har du förmodligen skrivit några stycken av samma klass...

Hur lätt tror du det är att få killarna att läsa när 90% av forumet består av män? Ganska lätt. Vad jag inte förstår är att damen ifråga har undrat vilken hoj hon skall köpa. Vad är det som är löjligt med det? Sen att killarna börjar skriva att det är sexigt med en tjej på en phet sporthoj är väl upp till dom..?

Förklara nu Hannez vad det är du menar egentligen.
 

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
HanneZ skrev:
Förstår du inte de så har du förmodligen skrivit några stycken av samma klass...
Det är ju en otrolig tur att vi har killar och tjejjer som kan allt och aldrig behöver fråga om något.

Men varför inte gå längre Hannez?
Hon kanske inte bara menar "Se på mej grabbar" hon kanske till och med menar....Vänta...Det är ju klart...Det där är ju en kontaktannons :banana
Hon vill ha sex...så är det ju.....

Sensmoral: Man ser det man vill se :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Rikspuckon! Lystring, allting är inte för uppmärksamhet utan för åsikter om huruvida man betraktas om man gör ett visst val.

Tråden är låst då den spårat ur! Sluta upp med skitsnacket!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top