Vad tycker ni andra????

Status
Ej öppen för fler svar.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
anja skrev:
hallå-kolla-mej-grabbar!

:rolleyes:

Där träffade du spiken på kistan Anja :D:D:D:D

Not to worry.... No pic no ride. Jag e alltid misstänksam när det inte finns nån bild på avataren.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Karin.81 skrev:
sedan så är det inte så att jag vill ha hojen för att "impa", men därimot tycker JAG SJÄLV att dom är jälvigt snygga.... (och ännu snyggare blir dom, om det sitter en snygg grabb på :tungan )

Alltså e jag och mitt ekipage den perfekta kombinationen enligt dig?
 

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
anja skrev:
man köper det man vill ha och har råd med utan att fråga andra på sporthoj. det finns så mycket idioter här som inte vet ett dugg vad dom snackar om ändå. köp en retta eller låt bli. eller skriv fler inlägg i stil med hallå-kolla-mej-grabbar!
:rolleyes:
Det är ok Anja....Vi faller ju för det varje gång...trots att vi borde veta bättre :lol

Klart du ska ha en R1a. 99% av oss som äger en R1a kan ju inte utnyttja den fullt ut så varför ska du behöva bry dej om det?

Jag förverkligade min dröm efter 10år, ivrigt påhejad av folk här på sporthoj, och jag ångrar inte en sekund. :tummenupp

RoLLER: Var du tvungen att skrapa och krascha hojjen för att passa till ditt utseende? :hihi :hihi :hihi
 
Last edited:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Och vad menas med en R1a, en trött 90-tals modell eller nya 04an?

Utnyttja fullt ut är bara trams, vilken hoj har du nånsin lyckats utnyttja till 100%?

Är man mogen att ta någon form av ansvar och inte skriva"fan va häftig jag är" eller "synd om mig" trådar på SH så kan man köra vad fan som helst.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Silwer skrev:
Och vad menas med en R1a, en trött 90-tals modell eller nya 04an?

Utnyttja fullt ut är bara trams, vilken hoj har du nånsin lyckats utnyttja till 100%?

Är man mogen att ta någon form av ansvar och inte skriva"fan va häftig jag är" eller "synd om mig" trådar på SH så kan man köra vad fan som helst.

Jag utnyttjar min till 100%
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Karin.81 skrev:
Klart att jag kommer att kunna hantera den.... om man nu kör som man borde....om man inte gör det, så kommer jag säkerligen inte att hantera den... frågan är då bara vad som är roligast....

Jag har alltså kört R1:a i en säsong, men hade inte råd att köpa en då, så nu vet jag inte "om det är värt pengarna".... är det, det???? (ni som vet allstå)....

sedan så är det inte så att jag vill ha hojen för att "impa", men därimot tycker JAG SJÄLV att dom är jälvigt snygga.... (och ännu snyggare blir dom, om det sitter en snygg grabb på :tungan )
Nej, de blir snyggast med en snygg tjej på... My God!!! *Jag vill träffa en tjej som äger en sporthoj*
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
RoLLER skrev:
True true....

Inte alla nya tjejer på forumet dock men du får gärna proklamera för det :tummenupp

Jag ska ju inte sticka under handsken i vattnet med att det e Mattias som lärt mig.
Det är lugnt så länge du inte gråter över hur du lockar wannabepersoner i fördärvet med dina filmer:lol
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bikerbitch skrev:
Det är många som skriver och ber om tips/råd när dom skall köpa nya hojar. Gör det någon skillnad att det är en tjej som skriver..?

Testa att skjuta lite testosteron så får du se vad som händer.....

Det e en stoooooooooooooor skillnad!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
RoLLER skrev:
Testa att skjuta lite testosteron så får du se vad som händer.....
Det e en stoooooooooooooor skillnad!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det borde väl egentligen gnällas på grabbarna isåfall. En tjej kan skriva att hon käkade gröt till frukost och fort som attan skriver någon att han vill se bild eller menar på att det minsann är porrigt med gröt..!

Förstod bara inte vad Anja syftade på riktigt.
Hur skjuter man förresten testostoron? Genom schnasen eller?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Karin.81 skrev:
Har länge velat ha en R1:a.... dumt eller smart???
Det är så otroligt j-a korkat så man finner inga ord, att köpa en leksak som kostar runt 100 000 svenska pengar att införskaffa, kostar MINST 1000 spänn i månaden att ha försäkrad och skrämmer skiten ur en så fort man vrider på gasen lite grann. :gnissla (Iaf skräckblandad förtjusning...)

Samtidigt är det så underbart kul att smajlet räcker runt hela huvudet när man sitter på den där leksaken och det aldrig tar slut, jag kan brumma ut när jag vill och att jag aldrig någonsin kommer att tröttna på den där besten, att jag skiter fullständigt i vad det kostar och vad andra tycker!

Det är MINA pengar, MITT liv och MIN hoj!!! :4skrika

Så det så... :rodnar


Fast jag måste tillägga att jag saknar min motard... MYCKET!
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Detta är ett offentligt tillkännagivande till alla nya vackra kvinnor på forumet: RoLLer är en övermänniska och han ser skitsnygg ut på sin skitsnygga R1:a. Det skall dock inte stickas under stol med att det är Mattias som har lärt honom.

Så RoLLer, nöjd nu :lol
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Väck RoLLER mitt i natten med en ficklampa i ögonen och han kan rabbla upp alla Kamasutra-tekniker både framlänges och baklänges på en gång.

Rocketqueen sa det i förtroende till mig :)
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Caffe skrev:
Väck RoLLER mitt i natten med en ficklampa i ögonen och han kan rabbla upp alla Kamasutra-tekniker både framlänges och baklänges på en gång.

Rocketqueen sa det i förtroende till mig :)


Va?
Näää Caffe du har fått allt om bakfoten.
Man ska inte prata om sex man ska ha sex!
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
RocketQueen skrev:
Va?
Näää Caffe du har fått allt om bakfoten.
Man ska inte prata om sex man ska ha sex!

Så kanske det var, jag fick det visst om bakfoten :va
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top