anja skrev:hallå-kolla-mej-grabbar!
Där träffade du spiken på kistan Anja
Not to worry.... No pic no ride. Jag e alltid misstänksam när det inte finns nån bild på avataren.
anja skrev:hallå-kolla-mej-grabbar!
Karin.81 skrev:sedan så är det inte så att jag vill ha hojen för att "impa", men därimot tycker JAG SJÄLV att dom är jälvigt snygga.... (och ännu snyggare blir dom, om det sitter en snygg grabb på )
Det är ok Anja....Vi faller ju för det varje gång...trots att vi borde veta bättreanja skrev:man köper det man vill ha och har råd med utan att fråga andra på sporthoj. det finns så mycket idioter här som inte vet ett dugg vad dom snackar om ändå. köp en retta eller låt bli. eller skriv fler inlägg i stil med hallå-kolla-mej-grabbar!
Silwer skrev:Och vad menas med en R1a, en trött 90-tals modell eller nya 04an?
Utnyttja fullt ut är bara trams, vilken hoj har du nånsin lyckats utnyttja till 100%?
Är man mogen att ta någon form av ansvar och inte skriva"fan va häftig jag är" eller "synd om mig" trådar på SH så kan man köra vad fan som helst.
Alla vet att du är nån form av övermänniska med.RoLLER skrev:Jag utnyttjar min till 100%
Nej, de blir snyggast med en snygg tjej på... My God!!! *Jag vill träffa en tjej som äger en sporthoj*Karin.81 skrev:Klart att jag kommer att kunna hantera den.... om man nu kör som man borde....om man inte gör det, så kommer jag säkerligen inte att hantera den... frågan är då bara vad som är roligast....
Jag har alltså kört R1:a i en säsong, men hade inte råd att köpa en då, så nu vet jag inte "om det är värt pengarna".... är det, det???? (ni som vet allstå)....
sedan så är det inte så att jag vill ha hojen för att "impa", men därimot tycker JAG SJÄLV att dom är jälvigt snygga.... (och ännu snyggare blir dom, om det sitter en snygg grabb på )
Det är lugnt så länge du inte gråter över hur du lockar wannabepersoner i fördärvet med dina filmerRoLLER skrev:True true....
Inte alla nya tjejer på forumet dock men du får gärna proklamera för det
Jag ska ju inte sticka under handsken i vattnet med att det e Mattias som lärt mig.
Silwer skrev:Alla vet att du är nån form av övermänniska med.
Tysken skrev:Yeah right
anja skrev:eller skriv fler inlägg i stil med hallå-kolla-mej-grabbar!
Bikerbitch skrev:Det är många som skriver och ber om tips/råd när dom skall köpa nya hojar. Gör det någon skillnad att det är en tjej som skriver..?
RoLLER skrev:Testa att skjuta lite testosteron så får du se vad som händer.....
Det e en stoooooooooooooor skillnad!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är så otroligt j-a korkat så man finner inga ord, att köpa en leksak som kostar runt 100 000 svenska pengar att införskaffa, kostar MINST 1000 spänn i månaden att ha försäkrad och skrämmer skiten ur en så fort man vrider på gasen lite grann. (Iaf skräckblandad förtjusning...)Karin.81 skrev:Har länge velat ha en R1:a.... dumt eller smart???
Bikerbitch skrev:Hur skjuter man förresten testostoron? Genom schnasen eller?
Caffe skrev:Väck RoLLER mitt i natten med en ficklampa i ögonen och han kan rabbla upp alla Kamasutra-tekniker både framlänges och baklänges på en gång.
Rocketqueen sa det i förtroende till mig
RocketQueen skrev:Va?
Näää Caffe du har fått allt om bakfoten.
Man ska inte prata om sex man ska ha sex!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|