Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
trp skrev:är det den där westcoast choppers har snickrat ihop?
Chii skrev:snygg ???? NEJ![]()
snarare jesse james o westcoastchoppersThe_Plumber skrev:Har du gjort den sj?
Incredible skrev:Hmm det sär ser absolut ut som en VTX 1800 motor.....hur passar det med West coast choppers.....eller är det inte nån HD byggare??
Nej jag vet...inte mycket på dom flesta specialbyggen som är HD. Men frågar du dom flesta custombyggare så är det en himmelsvid skillnad på att använda sig av en S&S motor.....eller en Honda! S&S motorn är liksom accepterad som en HD fast det inte är det...eller till och med en Merch motor som är gjord i Canada är fullt accepterad. Men hatten av för Jesse James som vågar göra något häftigt som inte är vanligt!avatar skrev:Jo den är byggd på nån slags Honda i grunden.
HD-byggare vet jag inte, det är ju inte mycket på dagens choppers som är HD direkt, typ inte en enda skruv. Sen kör ju Jesse James tydligen Busa.
Incredible skrev:Nej jag vet...inte mycket på dom flesta specialbyggen som är HD. Men frågar du dom flesta custombyggare så är det en himmelsvid skillnad på att använda sig av en S&S motor.....eller en Honda! S&S motorn är liksom accepterad som en HD fast det inte är det...eller till och med en Merch motor som är gjord i Canada är fullt accepterad. Men hatten av för Jesse James som vågar göra något häftigt som inte är vanligt!
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning