Vad tycker ni om den här då?

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Rätt ball imho

Bifogat

• 036.jpg
    036.jpg
    86.4 KB · Visningar: 526
Häftig blandning av café å sf. Gillar stilen, men rött var lite väl mycket kanske! Mattsvart (ram, motor) hade gjort hojen riktigt fin (eller rå som en sf nu skulle vara :) )

helt klart en fräck hoj :tummenupp men så brukar ju inte jesse göra bort sig när han bygger hoj. Elita är hon snygg :confused:

Det var ju mycket till sadel på den :3freak Luftjädring eller är det bara jag som ser i syne?

Hmm det sär ser absolut ut som en VTX 1800 motor.....hur passar det med West coast choppers.....eller är det inte nån HD byggare??

Incredible skrev:
Hmm det sär ser absolut ut som en VTX 1800 motor.....hur passar det med West coast choppers.....eller är det inte nån HD byggare??

Jo den är byggd på nån slags Honda i grunden.

HD-byggare vet jag inte, det är ju inte mycket på dagens choppers som är HD direkt, typ inte en enda skruv. Sen kör ju Jesse James tydligen Busa.

Jo den är byggd på nån slags Honda i grunden.

HD-byggare vet jag inte, det är ju inte mycket på dagens choppers som är HD direkt, typ inte en enda skruv. Sen kör ju Jesse James tydligen Busa.
Nej jag vet...inte mycket på dom flesta specialbyggen som är HD. Men frågar du dom flesta custombyggare så är det en himmelsvid skillnad på att använda sig av en S&S motor.....eller en Honda! S&S motorn är liksom accepterad som en HD fast det inte är det...eller till och med en Merch motor som är gjord i Canada är fullt accepterad. Men hatten av för Jesse James som vågar göra något häftigt som inte är vanligt!

Incredible skrev:
Nej jag vet...inte mycket på dom flesta specialbyggen som är HD. Men frågar du dom flesta custombyggare så är det en himmelsvid skillnad på att använda sig av en S&S motor.....eller en Honda! S&S motorn är liksom accepterad som en HD fast det inte är det...eller till och med en Merch motor som är gjord i Canada är fullt accepterad. Men hatten av för Jesse James som vågar göra något häftigt som inte är vanligt!

Precis, jag tycker det är kul när man blandar olika koncept och den där är ju minst sagt rå! Tummen upp från mig! Om ni gillar den där gillar ni säkert hojarna som Walz Hardcore Cycles från tyskland bygger, asgrymma!!

//Eric

Rätt ball imho

Ujjjjjjjjjj! Brutal Café räser :yoparty

Kreativ placering av bakbromsen men spetsig sving vettefan om jag tycker är snyggt/häftigt... Jag har nog lite fobi mot spetsiga saker :3freak

Fifan, vill-ha-faktorn på någon sån hoj är svinhög. Nåågon gång skall jag nog ha en sån en säsong *hållertummarnasomfan* :tomten

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back