xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Släng på valfritt instagramfilter på skolscenerna, ser för mye vhs-kamera ut
När såg du senast en musikvideo på MTV?
Gamlo....
Tjeften! Vad vet du om hur gammal jag är!!!
Vet DU ens vad MTV är????1
Jepp, jag är den blonda killen som sjunger "rent". Men tack fan! och jag ska tänka på det tills nästa gång!Tyckte till skillnad från de flesta att låten var riktigt bra!
Skolmiljön kan jag köpa när jag såg slutet. Emo-brud (eller vad det senaste nu kallas) som blir mobbad.
Själva videon kändes som en kvalitativ budget-rulle. Bra gjord med givet kapital typ.
Vad gäller innehållet så tycker jag att den blonda sångaren (du kanske?) krystar för mycket i relation till hur du/han sjunger. Den andra snubben vrålar ju så där är det så man hade sett ut.
Statisterna kändes lite väl budget, men hey, man får vad man betalar för..
Tack tack!Gratulerar till vinsten!
Bra skit! Jag lyssnar en hel del på sån där musik och vore inte alls förvånad om nån hade spelat låten för mig och sagt att det var nått välkänt band som har spelat en massa festivaler. Lyssnar nu på era andra låtar på spotify och kan sammanfatta med att de åker in på min lista.
Gällande videon märks det att det är lite budget men det tycker jag inte är helt ovanligt för metal så jag är inte besviken för det. Jag hade nog förväntat mig mer våld men då finns det ju inte en chans i helvetet att den någonsin blir spelad nånstans så det var nog bra att ni lät bli
Ljuva 90-tal!Det var väl något som hade musik på den tiden parabol var en dyr statuspryl?
Med andra ord när Jesus gick i kortbyxor.
fasiken tycker den blev bra ju, tanke på vilka förutsättningar ni fick, och klart att det blev i en skolmiljö om man lyssnar på vad låten handlar om,
ken rockar ju satan som vanligt, och gör det grymt, inte lätt att möta upp hans scenspel, men fan you´re sexy and you know it
Lite besviken dock på att mickis inte fick loskan, för hon va så jäkla nöjd över den..
Jag tycker låten är grym. Å vadå skrika det är ju för faen samma som vissa 40-talister gnällde om när det gäller de band som idag är kult... Maiden osv.
(mycket GUBBAR i trån...)
Jag tycker video-snuttarna av bandet är bra. Det enda jag är lite tveksam över är själva grejen med shot gun... Asså, jag gillar o skjuta själv men siktar inte på folk. Visst jag kan förstå tanken bakom det hela - att man får nog, men det är lite läskigt med alla psykos som faktiskt hämtar inspiration (rätt eller fel) av skjutvapengrejen. Så även om det skulle kunna tolkas som en analogi så är jag inte riktigt med där.
Hur som: skitbra gung i låten!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |