Kriss
Ny medlem
Har aldrig tidigare sett en fulare MC!! Lessen, men jag gllar inte den! Får "rusningar" (haha) av den färgen!
Ska du sälja din?
Har aldrig tidigare sett en fulare MC!! Lessen, men jag gllar inte den! Får "rusningar" (haha) av den färgen!
Tyvärr inte min, men den verkar vara en riktig brudmagnet.
Det här är verkligen typiskt mig... Beslutsångest!
Har börjat kika runt på 954 RR!!! Det ljudet är HELT oslagbart och hojen är inte ful den heller i övrigt, Men däremot är priset rätt saftigt för var jag från början tänkt mig men kan va värt det iallafall...
Radfyra + ljud = oslagbart? Alltså....
954an är en mycket fin hoj. Försäkringen blir väl ditt problem. 929an är lite billigare och riktigt driftsäker med.
JAG tycker att ljudet från en mullrande radfyra som skriker på toppen som en F1 är bland det vackraste ljude i världen! Det ända som slagit det än sålänge va min VRÅLANDE Daytona 675!
HUR som helst, 954 ser snyggare ut, den har inte lika "stort" tryne som 929 och hur mycket kan det skilja dom hojarna emellan igentligen?
Kärring!
Skiljer en hel del prismässigt iaf. Jag funderar på en 929 som banlekhoj om jag köper K1300s nästa år. Kan ju inte klota 200000 spänn på bana.
Finns mycket mumsmums i 30000-kronorsklassen iaf. 01 gsxr600, R6or i drivor osv osv.
Köp "omega3":s CBR600. Den behöver ut och rastas lite mer. Och en Honda är alltid en Honda.
Är det inte en VFR det, förutom Duccen då.
@nash
Är du uppe och haltar utan kryckor? Får du på dig skorna?
Hahahaa svin!
Hahhaaa svin! Ja nu är det faktist lungt, haltar lite på det men annars helt okay
Skrik är för kärringar. Twinbludder för män.
Skämt åsido... Bulten kör jag inte själv på helt enkelt för att det är så trafikerat och många kör över sin gräns. Jag är nog tillräckligt gubbig att förstå att jag hellre sätter hojen i staketet på en go-cartbana än i fotokurvan.
På de flesta banor har du inget behov utav så djävla mycket pulver. Jag har sett 125or pipa om tuffa grabbar med diverse tröjor på R1or/gixxrar 1000 och så vidare i röda gruppen på både rörken och tuvängen. Min egen har 85 ystra hästar och jag kan inte gasa ur den på långa rakan på tuvängen. Rörken är fan än värre. Du klarar dig på 50 hästar utan problem. Lär dig svänga först innan du gnäller på effekten! På storbana har du lite mer nytta utav 130 hästar, men jag skulle som gröngöling välja att svänga först, gasa sen.
Jag skiter i imagen. R6 kanske är turkmoppe, men skruva av kåporna och sätt dit racekåpor och silvertejpa så slipper du det.
Äldre cbr600or är annars finfina. driftsäkra som attan. Och mycket godis för pengarna.
Jag tänkte mest om du kunnat provköra ngt. Det är köparnas marknad just nu, så leta på blocket och ut o provkör(därav skofrågan).
Jo nu snackar jag inte om att jag BEHÖVER 130 hästar, Jag använde säkert 50-60 av mina hästar på Daytonan som max men det är ju skönt att ha lite i reserv Sen i längre turer är det nog skönare att ha en 1000 än en 600.
R6 går inte hem hos mig, Tycker på nått sätt den ser ful ut, ända från första modellerna till den nya som ser ut som ett bi
Skall du toura är nog det lika illa/bra på en rr600 eller rr1000. Men skall du köra bana så skulle jag nog ta nåt mindre och mer lättsvängt. Min är grymt lättsvängd med jag skulle vilja ha upp fotpinnarna lite. Nån 600 är nog finfint om jag tänker efter. Men vi får se...
954 RR eller 600 R?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |