Vad tycker tjejer om killar som kör motorcykel?

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
berggren_martin skrev:
Icke hojåkande killar är rädda för hojåkande tjejer (tror det har nåt att göra med att de inte fixar tjejer med för mycket personlighet).

Ja... det har jag märkt... dom blir livrädda när jag berättar att jag kör en RR hoj modell stor med 900 CC....!! :skrämd

Äh... jag skojar lite... dom flesta blir lite lätt impade... :Bugar att en liten pyggetjej som jag kan hantera en sån hoj..!! :rolleyes: O som vill dom gärna åka med...!!

Killar som kör hoj... :tummenupp o dom är oftast VÄLDIGT trevliga o hyggliga.

Edit. Killar som kör sporthoj såklart.
 
Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Bingo skrev:
Mig skrattar de åt. Det hjälper lite om jag förklarar att det bara är en 600 men de skrattar ändå.

Själv ogillar jag tjejer som kör båge. De gör mig så osäker.

Ahhhh du, jag har väl aldrig skrattat åt dig.
Inte så du har sett det iallafall :tungan

Fast å andra sidan så gillar ju inte du mig enligt vad du skrivet :gråta Vet inte hur jag skall överleva dagen efter detta sorgliga besked :(
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
exiteme skrev:
Nä, nä och åter nä. När jag träffade min älskling, körde han offroad. Nu tröskar han mest runt i endurospåret och blir lerig. Men fasiken vad sexig han är... :kär

Det är nog extremt ovanligt just offroad-endurohojar är nog sånt som imponerar allra minst förutom mopeder.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
GranaT skrev:
min flickvän tycker om cutom hojjar :kocko

tycker sporthojjar e fula... vem vill slå henne ? :p


Flickvän = :dummer :)

Äh... du får väl för fan banka lite vett i henne....!! :kocko

Tingeltangel är löjligt.... sporthojar är adrenalin.!! :fakta

Sporthojar...fult....!! :confused:
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Silwer skrev:
Det är nog extremt ovanligt just offroad-endurohojar är nog sånt som imponerar allra minst förutom mopeder.

Tja, det håller jag inte med om. Vet du hur vältränade dessa grabbar (oftast) är :fakta


*drägel* :kär
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Då får du säga att du kör cross och visa de Crusty filmerna och säga att de också kör cross...

Silwer skrev:
Det är nog extremt ovanligt just offroad-endurohojar är nog sånt som imponerar allra minst förutom mopeder.
 

GranaT

2-takt är en livsstil !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö !
Hoj
Yamaha RD250
Madhonda skrev:
Flickvän = :dummer :)

Äh... du får väl för fan banka lite vett i henne....!! :kocko

Tingeltangel är löjligt.... sporthojar är adrenalin.!! :fakta

Sporthojar...fult....!! :confused:


jag jobbar på det, men de e svårt :gråta
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Åsa #96 skrev:
Tja, det håller jag inte med om. Vet du hur vältränade dessa grabbar (oftast) är :fakta
*drägel* :kär

Du har så rätt så! Vilken otränad snubbe som helst kan sätta sig på en glidare eller plastraket. Men för att kunna köra enduro krävs muskler och uthållighet. Något vi tjejer oftast uppskattar :fakta Nä nu får jag sluta tänka på hur älsklingen ser ut efter ett träningspass; svettig och med svullna, ådriga muskler.... Sitter o dregglar ner tangentbordet och tungan hänger utanför.... :rolleyes:
 

-Z-

Veteran Racing
Gick med
2 Nov 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
ZXR 750
mr_rockster skrev:
Andras tjejer som kör hoj - coolt.

Om min egen tjej skulle köra hoj - jobbigt..

- Johan

Fan, har ni problem med manligheten? :va

Jag hade tyckte att det var skitkul om frugan propsade på att köra RR-hoj. Då hade det kanske blivit fight ute på banan.

Även om hon skulle råka lägga några snabbare varv än mig, :huvet så vet båda två vem det är som är MAN...

/Z
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
Hm, frågan ställs på sporthoj.com och vilka svar kommer du då att få..? Att vi inte gillar killar som kör hoj? :dummer :D

Nämen i allmänhet tror jag säkert tjejer gillar hojkillar (som sagt gillar man killar som har nåt intresse förutom att supa och spela dataspel :rolleyes: ). Men många killar som kör hoj får ju skäll av sina flickvänner som sitter bakpå för att de kör för fort och att det lutar i kurvorna och sånt, och då är ju frågan vad killarna tycker om det.. Tjejerna verkar bara tycka det är coolt, men sen när de själva sitter bakpå är de rädda. Skumt. Men som tur är så är det inte alla tjejer som är såna!

Självklart vill jag ju träffa en kille som oxå kör hoj, tänk vilket härligt liv! Ha ett stort garage med massa hojar (en Retta, en SPetta och ett par banhojar :tummenupp ) och dra ut å köra tillsammans när man vill :kär Problemet är att man som hojåkande singeltjej träffar så otroligt många schyssta och trevliga (läs snygga och coola ;) ) hojkillar.. Vaddå problem, undrar ni..? Jo, man måste ju välja ut den underbaraste (läs med den coolaste hojen ;) ) och än har jag inte träffat Honom.. *letar vidare* :hej
 
Last edited:

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Silwer skrev:
man måste nog åka kromHD om det ska imponera tror jag.

Skämtar du eller???? :va :zpy :kocko
Imponera på tanter menar du isf! :hihi :dummer :fatta!

Killar i skinnställ på sporthoj eller motard e asläckert! :kär Jag vänder mig alltid om på gatan, och har gjort det sen jag var liten! :D
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
GranaT skrev:
min flickvän tycker om cutom hojjar :kocko

tycker sporthojjar e fula... vem vill slå henne ? :p[/QUOTE

Se det "lite" positivt. Så länge hon inte tycker om din sporthoj får du ha den ifred :tummenupp
Det är värre när man är två och ska slåss om samma hoj :(

Killar på hoj är helt okej, oftast både vettiga och trevliga. Sen att man träffade sin blivande man och den mest underbara man av alla gör ju inte saken sämre med killar på hoj. :kär

Vem vill ha en kille som bara sitter hela kvällarna och helgerna framför en dator, eller inte vill umgås med gemensamma eller egna vänner, inte hitta på saker utan nätet hägrar. Inte jag i alla fall. Så hojkille med fart i är inte fel.

En del killar blir som några andra tjejer sagt, osäkra när en tjej kör sporthoj, vet inte hur dom ska tackla det. En del killar blir nästan malliga för att deras tjej kör hoj och blir då näst intill löjliga över att tjejen kör hoj och har motorintresse.

Som Åsa#96 sa. Killar som kör Enduro har en hel del muskler... *he he*

Det är i alla fall kul att det är både killar och tjejer som kör sporthoj, det är livet att köra hoj.
 
Last edited:

Diversion

Guest
Annicka skrev:
Nu har ju jag turen att jag redan har en underbar sambo som är bil och hoj intresserad :)
Nackdelen med att vara två som är intresserade är att det kan bli väldigt dyrt. Men å andra sidan så är man ju två som delar på kostanderna :yoparty






Bikerbitch:
Jag håller med killar i skinnställ är jäkligt snygga :)







/Annicka



Så jag med mitt billiga Goretex är rökt då? :gråta
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Wheeliegirl skrev:
Skämtar du eller???? :va :zpy :kocko
Imponera på tanter menar du isf! :hihi :dummer :fatta!

Killar i skinnställ på sporthoj eller motard e asläckert! :kär Jag vänder mig alltid om på gatan, och har gjort det sen jag var liten! :D

Men det beror på att du var intresserad skulle jag tro.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top