Vad tycker tjejer om killar som kör motorcykel?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Börjar känna av en viss kåt stämning i den här tråden.
Det är väl bara att vänja sig, när våren kommer och hojarna plockas fram samt skinnställen, eller Goretex ställena åker på. Då börjar det verka kääärlek banne mig :kär

BARA 6 månader kvar.
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
watson skrev:
Japps! Så ÄR det!
Jag älskar alla pojkar som har en hoj eller bil som är värd mer än 60 papp... men så är jag ett plåtluder oxå! :hihi

/FW
Den som inte tycker att min gammgixxer duger ligger iaf risigt till hos mig kan jag säga :5sure
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag älskar tjejor som kör hoj! Min flickvän kör hoj å är jeeefligt sexig å vacker i sitt skinnställ...

Det enda som är lite jobbigt är väl om hon skulle köra snabbare än mig, men det kommer ju aldrig hända =)

För jag har en räzer, det har inte hon =)

:yoparty
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
NoicE skrev:
:gråta



Det är ju det jag gör...
Bor hemma, festar oftare än det går...
och ja... att festa är nog en flykt från att ha ett förhållande...
men ahh.. jag är lycklig ivf :fyllisar

Men jag hade _inte_ bott hemma om jag inte kraschat i augusti... :(

känner igen de där med att inte komma hemifrån smällde bilen i höstas pengarna som skulle gått till mc å annat gick åt till bil va händer har bilen i 4 dar inbrott
så nu börjar ja få några pengar över igen
 

zannah

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Hojlös för tillfället
Att killar som kör hoj är grymt intressanta är väl ganska enkelt...
Dom bevisar (förhoppningsvis de flesta..) att dom kan hantera en explosiv donna samt respektera hennes nycker.. Sen att hojar i sig är väldigt läckra gör ju att killen/tjejen som kör den delar ditt intresse och då kan ju även den personen bli ganska intressant...
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
pini skrev:
känner igen de där med att inte komma hemifrån smällde bilen i höstas pengarna som skulle gått till mc å annat gick åt till bil va händer har bilen i 4 dar inbrott
så nu börjar ja få några pengar över igen


Jo men då hade jag kunnat jobba, nu har jag bara märgspik.
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Det bästa som finns är tjejer som kör hoj...då syftar jag särskilt inte på feta biker-brudar som lystrar till namn som Diesel-Doris, utan filmiskt vackra ting som kör sporthoj utav h-e. Behöver knappast uttrycka min stora kärlek till Emmi :angel
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
watson skrev:
Japps! Så ÄR det!
Jag älskar alla pojkar som har en hoj eller bil som är värd mer än 60 papp... men så är jag ett plåtluder oxå! :hihi

/FW


Värd mer än 60 papp....







och du är ihop med en kille som har en krashad ZX6a. :va :dummer :rolleyes:
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Hm? Men vad tycker tjejer om killar som tycker om tjejer som gillar killar som tycker om motorcyklar? :va
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Lokke skrev:
Hm? Men vad tycker tjejer om killar som tycker om tjejer som gillar killar som tycker om motorcyklar? :va

Öhh :va Har suttit uppe hela natten, du kan väl inte komma med sånadärade knepiga meningar så här dags... :huvet
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Man blir ju tillräckligt nervös när tjejer ska köra bil :skrämd hur ska det inte vara på hoj då?? Isåfall är det bättre om dom åker bakpå mig så jag vet att dom är säkra :tummenupp

Jag brukade låna ut min gamla hoj till en 19 årig tjej när hon började klaga för mycket på att det var tråkigt att sitta vid ett flygfält hela dan, gick väl bra i början när hon körde sakta på 1:an och 2:an men sen vart hon kaxig och börja varva ur den på 4:an 5:an nånting :squid :tuttar :stop Nu får hon inte leka mer.
 
Last edited:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Rymding skrev:
Tjejer med intressen och egna idéer, är härliga.

Jepp! Så är det! ........så länge som dom inte kommer med idiotiska idéer...:rolleyes:


Själv så tycker jag att killar och tjejer som jobbar hårt för att "se bra ut" i skinnställ är...:dummer Eller tror att dom har stålmannen-kostymen på sig när dom krupit in i skinnstället. :huvet

Makke skrev:
Vem vill ha en tjej som bara tycker om en pga man har fin hoj/bil ??
:tummenupp

GranaT: Byt flickvän! Snabbt! Innan hon förvrider huvet på dig å du glider in i customträsket!! :skrämd

...och svaret är JA, jag tycker att man ska skriva ett inlägg i en tråd INNAN man har läst tråden.....
 
Last edited:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Hm, glömde svara på frågan. :va

Enligt vetenskapliga undersökningar så ökar chansen att få mus med 10 % per 10cc från 500cc å uppåt, och mellan 250 och 500 så ligger ökningen konstant på 50%. Visserligen så inverkar åldern på hojen en hel del men det här e beräknat på en max 3 år gammal sporthoj. Så sammanfattningsvist kan man säga att kör du med en 1000cc sporthoj, max 3 år gammal så har du ökat dina chanser att få mus med 100% ! Så go for it! :yoparty
 

-Z-

Veteran Racing
Gick med
2 Nov 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
ZXR 750
Lokke skrev:
Så sammanfattningsvist kan man säga att kör du med en 1000cc sporthoj, max 3 år gammal så har du ökat dina chanser att få mus med 100% ! Så go for it! :yoparty

En ökning från noll med 100 % är fortfarande noll. Tyvärr... :arsele

/Z
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Eller så kan det bero på att jag vill ha något eget också när jag har förhållande. Pallar inte av att göra ALLT tillsammans...

- Johan

-Z- skrev:
Fan, har ni problem med manligheten? :va

Jag hade tyckte att det var skitkul om frugan propsade på att köra RR-hoj. Då hade det kanske blivit fight ute på banan.

Även om hon skulle råka lägga några snabbare varv än mig, :huvet så vet båda två vem det är som är MAN...

/Z
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top