Postis skrev:Jag tyckte att det blev så pass att jag minsann också monterade på dom grejerna. Lite mer jobb en jag trodde men det mycket snyggare en org.
"Härmis"
Va jag vet så ska skyltbelysningen lysa bakåt.
ÅÅÅKEJ-Rosen- skrev:förlåt, vad jag menade var att det röda ljuset knappt syns
Aha. Så ni har sågat i bakskärmen.Vågar man det.Blir inte kanterna ojämna eller så.Ronnie skrev:Tack för hjälpen med delarna Ronny, här kommer lite bilder på meket, va en del o kapa för att få dit prylarna. men de får duga
Bild 1:Före
Bild 2:Moddning pågår
Bild 3:Mer moddning
Bild 4:Färdig
Bild 5:Färdig igen
Postis skrev:Jag tyckte att det blev så pass att jag minsann också monterade på dom grejerna. Lite mer jobb en jag trodde men det mycket snyggare en org.
Har inte fått lampglaset än.
Va jag vet så ska skyltbelysningen lysa bakåt.
584.08.014.300/30motardnisse skrev:Btw: var är det för artikelnr på den där bakskärmen??
motardnisse skrev:Byt ut den där skärmen för regskylten till enduro varianten som är flackare än den där. Stort sett alla brukar få med 2 st varianter.
Btw: var är det för artikelnr på den där bakskärmen??
Suomalainen skrev:Få med 2? Beställer man exc så får man exc inte två olika... Den sitter ju monterad som ett assul, därför det ser tokigt ut. BESKÄR BAKSKÄRMEN!!
Bakskärm SM Lc4 99-04 artnr. 05-102827. Den jag har på bilden är EXC läppen artnr. 50308015000 (Lelles)med SM bakskärmen men vissa har nog sågat av skärmen för att få den kortare med ett flackare stuk. Jag har båda org. varianterna men gillar inte att lyset sitter upp på skärmen.motardnisse skrev:Skyltbelysningen får INTE låsa bakåt utan på regskylten, vanliga lyset "positionslyktan" ska lysa röd och ska vara riktat bakåt!
Byt ut den där skärmen för regskylten till enduro varianten som är flackare än den där. Stort sett alla brukar få med 2 st varianter.
Btw: var är det för artikelnr på den där bakskärmen??
Japp.
Bakskärm sm lc4 99-03 svart plast, 05-102827
Wiring harness rear, 50311076000
Rear light lens, 50314041000
Number plate carrier exc, 50308015000
Det var dom artikelnummren som stog på min faktura.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|