Valår 2022

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är Nyans högerextrema?
Har någon annan någonsin fått en objektiv artikel på SVT? SD har ju haft detta problem sedan alltid. Malmölistan och Örebropartiet har massor på sina Facebook också, tyvärr har de inga aktivister som jobbar åt dem på statstelivisionen däremot.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Det är lite kul att detta rasistiskt stämplade parti är alltså näst största parti även bland väljare uppväxta utanför Europa.
App, app, app, nu har vi fått veta av de som vet bättre att dessa väljare bara är importerade som röstboskap åt Sossarna. :7petaMenar du att de har fel? :va
Kan det finnas tänkande människor även i denna grupp som inte går på bidrag utan arbetar och gör rätt för sig? ;)

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
App, app, app, nu har vi fått veta av de som vet bättre att dessa väljare bara är importerade som röstboskap åt Sossarna. :7petaMenar du att de har fel? :va
Kan det finnas tänkande människor även i denna grupp som inte går på bidrag utan arbetar och gör rätt för sig? ;)
Det har väl ingen nekat till? Problemet är att den gruppen generellt har mycket lägre grad av självförsörjning och är i högre grad kriminella än etniska svenskar. Kollar man grupperna från Mellanöstern och Afrika är skillnaderna ännu större.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Typiskt rasister att dra alla invandrare över en kam.
Att vissa är röstboskap gör inte att alla är röstboskap, läs på lite innan du lägger dig i diskussioner igen, tack på förhand.

sportbilsentusi

Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Gick med
14 Oct 2015
Hoj
Honda CB1000RA, LeoVince, decat -09
Tycker personligen att det är ett jävla märkligt system vi har när pyttepartier på ytterkanten som knappt klarar riksdagsspärren tillåts diktera krav på vem som ska eller inte ska ingå i en regering. Mer rimligt vore väl om den som fick störst folkstöd fick bilda regering med stöd av vem de än vill och kan. S vann valet procentuellt, ge turen till dem. När det misslyckas eftersom man troligen inte lyckas samla tillräckligt antal mandat, om folkets röster får tala och vi slipper vildar vill säga, så går turen över till högerblocket. Hur rimligt är det då att L, som blev det minsta partiet som klarade spärren, ställer krav på M, som blev tredje största partiet, att dels få ministerposter i regeringen samt att SD, som blev andra största parti, blir utan?
Ja, ett galet system. Höj gränsen till 6-7% så slipper vi 3-4 partier.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Typiskt rasister att dra alla invandrare över en kam.
Att vissa är röstboskap gör inte att alla är röstboskap, läs på lite innan du lägger dig i diskussioner igen, tack på förhand.
Nu skojar du och missförstår igen. ;)
Men jag tar till mig ditt argument och lämnar tråden tråden till förmån för de pålästa. :tummenupp

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Jättebra, tack så mycket.
Nej, det är inte jättebra.
De här trådarna, såväl som hela SH, är till för att ventilera olika synpunkter.
Inte bara dina synpunkter eller dom du tycker är bra och inte bara mina och dom jag tycker är bra.
Jag vill iaf läsa även från dom som inte tycker exakt som jag och det tror jag gäller fler här på SH.
Så var snäll och låt alla ventilera sina åsikter även i framtiden.
Tack på förhand! ?

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Nej, det är inte jättebra.
De här trådarna, såväl som hela SH, är till för att ventilera olika synpunkter.
Inte bara dina synpunkter eller dom du tycker är bra och inte bara mina och dom jag tycker är bra.
Jag vill iaf läsa även från dom som inte tycker exakt som jag och det tror jag gäller fler här på SH.
Så var snäll och låt alla ventilera sina åsikter även i framtiden.
Tack på förhand! ?
Fast har man skapat en tråd där man säger att alla som denne inte tycker säger något snällt ska vara tysta samtidigt som man hånar dödsoffer i tråden för mc-olyckor så får man nog ta det. Vi snackar riktigt vidriga grejer, det värsta jag läst på detta forumet, som togs bort av admin.

Nu valde ju NakenHojaren att själv lämna tråden. Inget fel i det. Finns inget som hindrar denne att skriva igen.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Fast har man skapat en tråd där man säger att alla som denne inte tycker säger något snällt ska vara tysta samtidigt som man hånar dödsoffer i tråden för mc-olyckor så får man nog ta det. Vi snackar riktigt vidriga grejer, det värsta jag läst på detta forumet, som togs bort av admin.

Nu valde ju NakenHojaren att själv lämna tråden. Inget fel i det. Finns inget som hindrar denne att skriva igen.
Jag är säker på att jag tyckt som du om jag läst inlägget/tråden och bra att moderatorerna gjorde sitt jobb.
Det finns en "ignore"-funktion att ta till om man ogillar någon enskild medlems inlägg.
Men jag var vaken för eller mot enskildas åsikter i mitt inlägg.
Det jag vänder mig emot är att någon uppmuntras att inte ta del i diskussionen förrän man "läst på".
Då blir det inte mycket skrivet på SH.
Det skulle kunna leda till en "cancel culture" som iaf jag inte vill ha här på SH.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag är säker på att jag tyckt som du om jag läst inlägget/tråden och bra att moderatorerna gjorde sitt jobb.
Det finns en "ignore"-funktion att ta till om man ogillar någon enskild medlems inlägg.
Men jag var vaken för eller mot enskildas åsikter i mitt inlägg.
Det jag vänder mig emot är att någon uppmuntras att inte ta del i diskussionen förrän man "läst på".
Då blir det inte mycket skrivet på SH.
Det skulle kunna leda till en "cancel culture" som iaf jag inte vill ha här på SH.
Med åldern kommer du också tröttna på en massa raljanta stollar som aldrig deltar i en diskussion mer än att komma med ironiska påhitt och sarkastiska påhopp.

Kan man inte säga vad man själv tycker så vidhåller jag att man bäst håller sig borta från ett ämne.

Men din idealism är fin, det ger jag dig.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Med åldern kommer du också tröttna på en massa raljanta stollar som aldrig deltar i en diskussion mer än att komma med ironiska påhitt och sarkastiska påhopp.

Kan man inte säga vad man själv tycker så vidhåller jag att man bäst håller sig borta från ett ämne.

Men din idealism är fin, det ger jag dig.
Min fru säger att min tro på enskilda människors godhet, och säkert tolerans för stollar, är en bit över gränsen för naivitet... :rodnar

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka