Smagatusk
Guest
Ja, det ska bli en rolig uppesittarkväll. Tråkigt bara att SD tappar till M nu. Hoppas det bara är en tillfällig effekt i och med partiledarbytet.
Ja, det ska bli en rolig uppesittarkväll. Tråkigt bara att SD tappar till M nu. Hoppas det bara är en tillfällig effekt i och med partiledarbytet.
Inbrotten och stölderna ökar i Sverige. Inte minst på landsbygden. Bakom detta står ofta internationella stöldligor. Sverige ska vara ett tryggt land, och vanligt folk ska få ha sina hus och ägodelar ifred. Därför trappar vi nu upp arbetet med att bekämpa ligorna!
Finns det något parti som på allvar tänkt göra nåt åt skattesmitarna?Känsliga tittare varnas!
View attachment 440032
(Källa, PDF) http://www.inizio.se/wp-content/uploads/va--ljarbarometer-nov-2017.pdf
Det är sjukt hur sossarna fortfarande har omkring 30% av väljarstödet...
Övriga växer, från 1,0% till 2,7% (exkl. F!) - MED är på frammarsch
Det var en jättefin badboll, men jag tänker inte sprida den utan att se siffrorna bakom, och källorna.
Det skulle inte förvåna mig om siffrrorna ser ut ungefär sådär, men den såg lite väl förenklad ut, så jag förutsätter att det är någon som har dragit det här ur arshlet bara...
Hört en siffra på drygt 4000 per dygn som en kommun här i Skåne betalar för vissa platser
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|