Grogghållare på åkgräsklippare är fullständigt menlöst. All kolsyra skakar bort. Möjligen funkar det till tex solvarm Screwdrajver.![]()
Haha, helsike va ja klurar på detta me klippare... Funderar nu på å kanske köpa en beg stiga park royal 4wd istället... Frågan e hur hondas lilla stänksmorda v-twin trivs när de blir lite backar å köra i... Nuvarande B&S har iofs inte klagat under dom 5-6 åren den gått här... Sen e frågan om de e värt å lägga samma pengar på en beg klippare som iofs e bättre utrustad gentemot en ny enklare
![]()
Gör du service o reparerar gräsklippare mm ?Nu säljs det ju mer nya Stiga förvisso men jag tror även att många tröttnar på att så dyra maskiner strular så mycket. Som sagt, de utgör ganska stor del av vår serviceverksamhet![]()
Nu säljs det ju mer nya Stiga förvisso men jag tror även att många tröttnar på att så dyra maskiner strular så mycket. Som sagt, de utgör ganska stor del av vår serviceverksamhet![]()
Gör du service o reparerar gräsklippare mm ?
Ok bara undra sökte ett sånt jobb igår så får se om man kan få detBåda ja och nej. Snickrar mest men ibland servar jag lite klippare i en verkstad som jag är delägare i. Men det blir mest robotinstallationer för min del på gräsklipparsidan.
Har drygt 1000kvm gräs klippt en gång med en självgående bensindriven. Gör inte om det! Det tar sjukt lång tid och är så tråkigt.. Jag kör traktor med frontklippare som jag köpte begagnad för 4000.
Vad man ska ha beror ju på hur gräsmattan ser ut.
Är den fullsmockad med rabatter, träd, buskar så kanske inte robotmodell är optimalt? Har man som vi souterränghus med många 35-45.gradersbranter än mindre.
Grannarna med plana tomter, de har en robotklippare.
Mitt on-going projekt är en åkklippare som ska uppgraderas från 12hk till 20hk (har en fabr ny Kawa V-twin till den....) Bolt-on motor, faktiskt.
Se jä-ar kommer det att klippas i rekordfart......
Måste man slänga in den där dyra finsoppan, eller kan man köra en Romson och tanka nått billigare?
Kör du handjagat rekommenderar jag dig starkt att använda miljöbränsle. Bara för din egen skull då, det är sjukt dåliga avgaser som du går rakt bakom och suger i dig, stor skillnad mot miljöbränsle.
.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand