robban_75
Medlem
Behöver lite hjälp här...
Är totalt rookie på motard o har suttit o kollat lite, sherco 510 har jag inte hittat något negativt om förutom ev återförsäljarnätet och verkar ha en karaktär passande gudarna men när jag satt och tittade i servicemanualen till den så blev man ju lite tveksam...
Bla så ska man vid 80 timmar tror jag det var kolla ventilstyrningar, ventilfjädrar, kolvslitage och cylinderslitage dvs man får ju i princip riva allt, och i övrigt service var 20:e timme med ventilkoll (150mil?).
Är slitagekollen nåt man gör på ktm med lc4 motor med??
Allternativet till utbölingen sherco är isf en ktm 625a eller 640.
Jag har inget emot o skruva en del som tex att ställa ventiler o så men jag vill inte idiotskruva varannan helg.
Mvh
Är totalt rookie på motard o har suttit o kollat lite, sherco 510 har jag inte hittat något negativt om förutom ev återförsäljarnätet och verkar ha en karaktär passande gudarna men när jag satt och tittade i servicemanualen till den så blev man ju lite tveksam...
Bla så ska man vid 80 timmar tror jag det var kolla ventilstyrningar, ventilfjädrar, kolvslitage och cylinderslitage dvs man får ju i princip riva allt, och i övrigt service var 20:e timme med ventilkoll (150mil?).
Är slitagekollen nåt man gör på ktm med lc4 motor med??
Allternativet till utbölingen sherco är isf en ktm 625a eller 640.
Jag har inget emot o skruva en del som tex att ställa ventiler o så men jag vill inte idiotskruva varannan helg.
Mvh