Hmm... jag ser inte hojen. Det är nåt grönt i vägen tror jagH4 skrev:Snyggaste hojen enligt mig:
Hmm... jag ser inte hojen. Det är nåt grönt i vägen tror jagH4 skrev:Snyggaste hojen enligt mig:
Har haft två hyfsat nya Suzuki och aldrig haft de minsta problem så när det gäller byggkvalitet tycker jag att Suzuki tillhör de bättre.Mattias skrev:Jag har haft hyfsat nya Suzuki som har verkat vara tillverkade av ost och choklad också, så det är inget unikt för Kawasaki. Snarare så är det alltjämt Honda som håller högst kvalitet.
Victor skrev:Vart ska du köpa hojen, de finns inte i samma butik antar jag.
Du menade kawa va? Honda har väl rykte om sig att hålla skapligt hög kvalitet, medan det är lite si och så med kawa.Ninjaboy skrev:Har aldrig förstått varför Honda fått det rykte dem har. Jag har haft i stort sett alla vanliga märken och flera av varje, jag kan inte komma på något riktigt kvalitetsproblem som hämmat mig på någon av dem. Även Honda har återkallelser och garantiåtgärder.
Jag tror att den här myten byggs på med uttalanden som i den här tråden om att jag kände någon som kände någon som hade sett en Honda en gång och den såg fin ut.
Vi snackar ju inte direkt brittiska hojar från 60- och 70-talet längre där de gjöt motorhalvorna så dåligt att inga packningar höll tätt.
Köp den hoj du vill ha och skit i myter.
Nej, jag menade Hondas mytomspunna goda kvalitet som jag inte upplevt som bättre än någon annans. Du upprepar ju gärna tredjehandsinfo direkt där.mb skrev:Du menade kawa va? Honda har väl rykte om sig att hålla skapligt hög kvalitet, medan det är lite si och så med kawa.
Har själv haft hojar av alla de 4 stora japsmärkenena och den som krånglade mest var faktiskt en kawa.
Ok, då var det bara en missupfattning.Ninjaboy skrev:Nej, jag menade Hondas mytomspunna goda kvalitet som jag inte upplevt som bättre än någon annans. Du upprepar ju gärna tredjehandsinfo direkt där.
Har du haft någon ny hoj? Det är ju lite orättvist att jämföra begagnade hojar som kan ha vitt skild historik.
Jag kan ju lätt kontra med att säga att en av mina Hondor är den hoj som krånglat absolut mest för mig. Är det då rimligt sant? Nej, inte så särskilt då det var en cross och man får räkna med en helt annan service.
ape skrev:Ok jag var förbi Avamc som hastigast och såg kawan för första gången. Mitt intryck i allmänhet är att den ser grym ut, mer heltäckande kåpor (än Honda) och ett kompakt chassi. Ok där kommer haken lite. Vindrutan är väldigt lågt placerad och med mina 190 cm så blir det en hel del vind att slåss med under färd.
Jag måste nog tillbaka igen snart, nog måste det finnas en double bouble ruta som tillval. CBR:en har en högre vindruta som skyddar mig bättre. Nåja lägger till
- låg vindruta.
På kawans minuskonto. Än så länge fortfarande oavgjort i övrigt.
Jag vill ha båda
ape skrev:Vindrutan är väldigt lågt placerad och med mina 190 cm så blir det en hel del vind att slåss med under färd.
ape skrev:Jag måste nog tillbaka igen snart, nog måste det finnas en double bouble ruta som tillval. CBR:en har en högre vindruta som skyddar mig bättre. Nåja lägger till
- låg vindruta.
På kawans minuskonto. Än så länge fortfarande oavgjort i övrigt.
Jag vill ha båda
japp ... Kawa 4everPenDragon skrev:Det är intressant att se vilka märkeshoror folk är
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |