brinckis skrev:
ja som sagt .. smaken är som baken. jag tycker r6:an kräver en hel del modifikationer för att bli snygg. bl.a har den en röv som en 90 talare ...
Först kvalitet och nu utseende, knappast saker som man kan diskutera logiskt och komma överens om. Din röv kommer ju inte att se ut som på avataren heller, du kommer att ha en stor fet plastbit där du också. Om jag kommer ihåg rätt från en annan tråd så var du beredd att göra en hel del modifieringar på din också.
Den här hojen skulle jag inte kunna ha p g a förargelseväckande utseende, i övrigt så är jag rätt open-minded och värderar prestanda långt över utseende, ekonomi och andra tråkigheter.
Det viktiga är ju att Ape får hjälp att välja, om han hade några faktafel i listan med för/nackdelar han nämnde så kan kanske någon påpeka det men om det är utseendet som är viktigast för honom också så kan vi ju inte hjälpa till något alls. Om han inte är extremt viljesvag och går på vad de flesta tycker är snyggt, då får han väl starta en poll den fegisen.