crashtestdummy
Ompa ompa.
är det inte en helt orginal röd rsv mille??Supermoto skrev:Jävla rolig oj boliblompa skaffat med större framhjul än bakhjul![]()
Är det nån slags enduromodell Aprilia släppt månne![]()
är det inte en helt orginal röd rsv mille??Supermoto skrev:Jävla rolig oj boliblompa skaffat med större framhjul än bakhjul![]()
Är det nån slags enduromodell Aprilia släppt månne![]()
tycker det ser ut som grabbarna grus ,, eller bröderna machaien (stavning) kul att ni tar med eran bror ut iblandcrashtestdummy skrev:så här såg vissa av oss ut, första hojen i bild är Blom, sen Raukroland, Simz sen min. Blom sitter på sin hoj.![]()
crashtestdummy skrev:så här såg vissa av oss ut, första hojen i bild är Blom, sen Raukroland, Simz sen min. Blom sitter på sin hoj.![]()
2fast4hjo skrev:såg era motorcyklar
men hade ingen aning om att det var ni från pennybridge riders.
Och jag parkerade min Bandit typ 10m därifrån. Jag får helt enkelt börja umgås lite mer med er så jag känner igen er när vi möts. Jag siktade faktist på att perkera där permobilen stod.crashtestdummy skrev:ja var det du som gick och smekte min backspegel...![]()
såg hon trevlig utcrashtestdummy skrev:ja var det du som gick och smekte min backspegel...![]()
crashtestdummy skrev:ja var det du som gick och smekte min backspegel...![]()
grönt är sköntraukroland skrev:Det måste ju ha varit min gröna fina alla såg eller var det jorden på krockdockans ni såg?!?![]()
![]()
![]()
Gaffa-mannen skrev:Halvvägs till Skyllberg...
har sagt det förut och säger det igenGaffa-mannen skrev:Halvvägs till Skyllberg...
blom skrev:har sagt det förut och säger det igendet ser pricis så tråkigt ut som det är
![]()
det brukar korteger göra2fast4hjo skrev:Förutom att kortegen gick så in i helvete saktaså var det bra (förlovade oss
).
blom skrev:har sagt det förut och säger det igendet ser pricis så tråkigt ut som det är
![]()
blom skrev:det brukar korteger göra![]()
grattis![]()
Kom till Kumla först... och starta i de bakre leden, då brukar det bli gummibands-effekt, och man får chansen att varva ur den ordentligt. Samlingen brukar vara ca 17:00 vid torget, och avfärd 18:00.2fast4hjo skrev:De två andra gångerna vi har åkt har de i alla fall hållt
90 km på stora vägen, nu puttrade de fram i 30![]()
Tack.![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |