nää..blom skrev:ska tydligen bli regn på lördag
blom skrev:ska tydligen bli regn på lördag
ja då måste man ha lite glykol i blodet för att inte frysa.blom skrev:ja är det dåligt väder så får det ju bli bara sprit för min del
åfyfan.. vad blev det i mil då? 25?crashtestdummy skrev:ja då måste man ha lite glykol i blodet för att inte frysa.
![]()
För övrigt vart det en redig sväng idag, typ 3 timmars effektiv körning.![]()
trodde vi att du var på mitt spår att det inte funkar med över hundra i snitt.. haha. 15 vart det.blom skrev:åfyfan.. vad blev det i mil då? 25?
crashtestdummy skrev:ja då måste man ha lite glykol i blodet för att inte frysa.
![]()
För övrigt vart det en redig sväng idag, typ 3 timmars effektiv körning.![]()
man skulle kunna tro det eftersom jag bor därerik skrev:Var du möjligen ute i Örnsro och snurrade lite igår kväll?
crashtestdummy skrev:man skulle kunna tro det eftersom jag bor där![]()
nope Åbacke, längst ner mot ån. Brorsan bor på Berghammag. var där och skulle tipsa honom om mix megapols feeeeeeeta hummer som stod utanför radisson sas hotel.erik skrev:Berghammargatan?
crashtestdummy skrev:nope Åbacke, längst ner mot ån. Brorsan bor på Berghammag. var där och skulle tipsa honom om mix megapols feeeeeeeta hummer som stod utanför radisson sas hotel.
![]()
dito. var och när träffas vi om det ser ut att vara uppehåll??erik skrev:Jag kommer också åka om vädret tillåter.
Förtydligande: På dagen tar jag en långtur till Lyrestad och på kvällen blir det kortege.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |