valborg

Zandrah

Guest
Åk till Askersund å gasa lite! :yoparty
Behövs lite mer sporthojjar, va i princip bara glidare förra året... trååkigt jue.

Jag å EvilM kan stå å heja på er nånstans :banana ..om jag/vi inte har fullt upp å köra flyttlass t Örebro.. :)
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Zandrah skrev:
Åk till Askersund å gasa lite! :yoparty
Behövs lite mer sporthojjar, va i princip bara glidare förra året... trååkigt jue.

Jag å EvilM kan stå å heja på er nånstans :banana ..om jag/vi inte har fullt upp å köra flyttlass t Örebro.. :)
aha är det flytt på g :)
 

Zandrah

Guest
2fast4hjo skrev:
Askersund, där e man en del. Vägen från Askersund till Laxå är så satans grym... :yoparty

Jaha! Jo den stan e väl rätt trevlig på sommaren faktiskt.. (men förövrigt e den inte mycket att hänga i granen!)

Jo den där krokiga vägen från Asd-Laxå åker man emellanåt (bil asså), har lite släkt åt Laxåhållet nämligen...
Värsta minnet jag har från den vägen va när jag va mindre. Lillbrollan blev alltid åksjuk och :zpy ner hela baksätet en gång när vi skulle till min farmor.. DET va äckligt! :3freak

Men många säger (bl.a pojkvännen min) att 205'an Asd-Laxå e en riktigt rolig hojåkarsträcka!
 

Zandrah

Guest
kom å tänka på en himmelsk drog.. (kentlåten asså ni vet..hehe)
 

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
TL1000s -97
crashtestdummy skrev:
det är en himelsk väg.. har du sett någon fara till himlen där ?
:confused:

Ja, på första parket. :( :( :död
Det är en jättefin väg. Tyvärr ger den den flesta av oss alltför dåliga vibbar för att den ska vara njutbar.
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
2fast4hjo skrev:
Askersund, där e man en del. Vägen från Askersund till Laxå är så satans grym... :yoparty

Om ni brukar vara där ofta är det kanske er man sett några gånger, gula duccar dräller det inte direkt av i Närke...
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top