crashtestdummy
Ompa ompa.
vilken tid åker vi till Askersund isf??
är det så sent så kan ju faktiskt jag med åkablom skrev:har faktiskt inte en aning är det brukar vara? runt 17 tiden kanske
ja tidigast 17,00... brukar väl vara hemma vid 19-19,30 typ och öppna första bärsencrashtestdummy skrev:är det så sent så kan ju faktiskt jag med åkahar lovat bort mig som flyttgubbe på dagen.,
blom skrev:ja tidigast 17,00... brukar väl vara hemma vid 19-19,30 typ och öppna första bärsen
erik skrev:Om ni brukar vara där ofta är det kanske er man sett några gånger, gula duccar dräller det inte direkt av i Närke...
inte en aning.. tycker att det är otrligt tragiskt att köra i den.. inte bra för hojarana.. det som är bra med valborg är att man träffar mycket folk2fast4hjo skrev:Det var nog David81 du har sett tillsammans med oss då![]()
Börjar inte kortegen från torget runt 1900![]()
här är nga av oss i gänget.
då åker jag dit och glor på cyklar och när det börjar dra ihopsig till kortege, så piper Crashtestdockan hem till de kalla älskarinnorna som vänta på migblom skrev:inte en aning.. tycker att det är otrligt tragiskt att köra i den.. inte bra för hojarana.. det som är bra med valborg är att man träffar mycket folk![]()
låter ju faktiskt som en utmärkt idecrashtestdummy skrev:då åker jag dit och glor på cyklar och när det börjar dra ihopsig till kortege, så piper Crashtestdockan hem till de kalla älskarinnorna som vänta på mig.
piper du med mig hem till Öret då Blom om vädret tillåter hojåka öht. på valborg.?blom skrev:låter ju faktiskt som en utmärkt ide![]()
![]()
kan du vara lugn förcrashtestdummy skrev:piper du med mig hem till Öret då Blom om vädret tillåter hojåka öht. på valborg.?
lever duAsh skrev:Blom om ni ska åka på valborg så kan jag tänka mig att åka med![]()
noice du och en turk är bokade hir ialf 1dag = lördagNoicE skrev:jag tror det blir ladeswinge![]()
blom skrev:lever du![]()
ja om det är väder så blir det väl en tur sen en jäkla massa bärs.. skulle först åkt till gefle men fick inte med mig någon så nu blir det på hemma plan istl![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |