Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Gulleplutt skrev:Jag kommer ej ihåg exatk vad jag skrev tidigare. Det jag menar är att en görngöling kan mycket väl köra jälvlig säkrt om man vill. Och jag vill också påstå att det inte är så jälva stor skillnad mellan bil och hoj som många verkar vela att det ska vara. bara för att de själva vill framstå som jävligt speciella. Jo, måste man göra en undanmanöver då e det en jävla skillnad mellan hoj och bil. Annars e det rätt lika. Sen det där med att du har haft körkort i 20år....Min farmor och min morssa har haft Mckort mycket längre än så. Så de är jävligt mycket bättre än dig att köra hoj. Är det så jag ska tolka det eller? Nä jag har aldrig påstått att statistiken ljuger häller. Är man ny å kör på gränsen av vad man klarar så craschar man nog rätt fort. Dock kan man ju välja sina tillfällen.
Nej jag tänker inte häller köpa en 600cc. har kört runt på en Hayabusa lite tidigare. Å den tyckte jag väl inte var sådär javla snabb om jag ska vara ärlig. Så inte fan tänker jag köra 600cc. Gasa rakt fram klarar även en nybörjare serru. Köra fort i kurvor är inte min grej riktigt ännu men det kan man väl lära sig.
Hahahahaha! Detta blir bara bättre och bättre. Mer!