Vallåsen 16-17 Januari, med boende

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
Nu är det dags att resan blir av och vi är några som tänker bo i stugbyn lördag till söndag.. det kostar ca 100kr/person. Liftkort en dag 290 kr och 2dgr kostar ca 500. Man kan hyra utrustning för en dag för 240 kr ( utan hjälm) 40 tillägg om man har nåt att skydda. :död

Vi bokar stugorna tisdag så om man vill bo med oss är det helt ok, pengar måste in på mitt konto eller kontant senast tisdag. Vi kör upp och ner i 2-3 bilar, bensin pengar delar vi. Om man bara vill åka en dag så ses vi där..

Vi kör upp tidigt lördag morgon och hem ca 19 söndag. (liftarna stänger 18)

Hittils är vi 7 som ska bo över och det finns stugor 4-6 pers och 6-10 pers.. det ordnar vi på tisdagen..

Obligatorisk AFTERSKI lördag kväll :banana :banana :banana

SÅ, ni som vill bo med oss eller ses där uppe - hör av er !!

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
fan mannen kunde ni inte satsat på Isaberg istället, lite större backar och inte mycket längre bort ;)

ska iallafall kolla upp min kalender och se om man kan haka på :tummenupp

Gruztager

Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
fan mannen kunde ni inte satsat på Isaberg istället, lite större backar och inte mycket längre bort ;)

ska iallafall kolla upp min kalender och se om man kan haka på :tummenupp

Det tycker jag du ska göra.. Det är nära och bra - helt ok nerfarter.. man hinner tröttna lgom på 2 dagar :) :D

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Monster S4R
Ja man e fan lite sugen. Synd bara man inte skaffat sig grejor utan måste hyra skiten där, det höjde ju kostnaden lite :(

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Det tycker jag du ska göra.. Det är nära och bra - helt ok nerfarter.. man hinner tröttna lgom på 2 dagar :) :D

Har kollat kalendern nu och jag jobbar söndagen, men tänkte jag kunde haka på upp på lördagen ;) d räcker mer än väl för mig, vallåsen tröttnar man tyvärr på för snabbt heheh

Så är där någon som bara kan lördagen så kan d joina mig!!

När tänkte ni köra upp?

Ja man e fan lite sugen. Synd bara man inte skaffat sig grejor utan måste hyra skiten där, det höjde ju kostnaden lite :(

jalle har skidor o päxor som du nog kan låna, bör vara samma storlek o längd som du har :tummenupp eller du åker bräda?

Last edited:

Gruztager

Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
Det blir troligen så att vi kör i minst 2 bilar från BLENTARP på lördag morgon. Vi packar dem och gör klart allt på fredag kväll hos mig.. Men vi skulle kunna möta upp landskrona eller ses där uppe..

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Det blir troligen så att vi kör i minst 2 bilar från BLENTARP på lördag morgon. Vi packar dem och gör klart allt på fredag kväll hos mig.. Men vi skulle kunna möta upp landskrona eller ses där uppe..

ajt men ni hade tänkt vara där uppe innan de öppnar väl? minst folk o bäst med snö ;) :tummenupp

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
Jag är också sjukt sugen på att hänga på, men då bara på lördagen. Ska bara kolla först om jag kan då, samt att höra om det i så fall finns plats i din bil Sajklan…

/Z

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Jag är också sjukt sugen på att hänga på, men då bara på lördagen. Ska bara kolla först om jag kan då, samt att höra om det i så fall finns plats i din bil Sajklan…

/Z

ZOOOOOOOOOOOOLTAN ;) ja änsålänge är det bara jag o Rebex i min bil, måste testa om takräckena passa för att veta hur många vi kan vara ;) men där är plats till dig änsålänge så bestäm dig snabbt :tummenupp:tummenupp egen utrustning?

sajklan, vill du hämta upp mig på vägen så delar vi soppan? :tummenupp

Du stenmark, har du egen utrustning eller du ska hyra?

Last edited:

Emilio_

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
Puch Mexico
Vet inte riktigt vad du menar med afterski för vad jag vet som inföding så finns det ingen på Vallåsen:va

Men du kanske tänker att ni ska sitta å supa i stugan...?
Vill du ha några andra alternativ så bara fråga, jag har koll på vad som har öppet och är skoj som ligger i närheten :tummenupp

Mycket möjligt att jag dyker upp oxå, har inte åkt denna säsongen.

Väl mött

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Har inte hunnit få nåt nytt csn till det datumet... :(

Trist, hade varit kul att göra bort sig inför er andra! :D

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag är också sjukt sugen på att hänga på, men då bara på lördagen. Ska bara kolla först om jag kan då, samt att höra om det i så fall finns plats i din bil Sajklan?

/Z

Ja men så ska jag hålla dig i handen?

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln