Valvakan 2010

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hur skulle fusket gå till menar du? Alla röster räknas två gånger. Blank röst = ogiltig.

Röstmottagare vägrar registrera rösterna, röstkort slängs, förstörs och registreras som ogiltiga.. Antar jag

ogiltiga röster? hur går det till?, är folk fulla och röstar på alla partier =)

De känns ju rätt konstigt att 17000 pers inte klarat av den simpla instruktionen att lägga EN lapp i ett kuvert. Jag antar att de är det man fallerat på

Last edited:

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Hon har jag missat, finns det bild på pinglan, och framförallt, vem av oss tror du hon väljer :tummenupp

Hon e gay men upptagen... Jag och exet hade en undantagsklausul i vår monogami om hon skulle ragga på endera av oss. Nåja det är ju inte en skönhetstävling, det hade nog inte gått så bra för Reinfelt då... Wetterstrand hade man inte heller nobbat, jag såg henne läxa upp Maud i partiledardebatten och blev riktigt runksugen.

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Hon e gay men upptagen... Jag och exet hade en undantagsklausul i vår monogami om hon skulle ragga på endera av oss. Nåja det är ju inte en skönhetstävling, det hade nog inte gått så bra för Reinfelt då... Wetterstrand hade man inte heller nobbat, jag såg henne läxa upp Maud i partiledardebatten och blev riktigt runksugen.

Hur runkar en kvinna? Snälla berätta.

Valdistrikt Herrgården?

De andra kanske bara får betalt för gammal ost..

Ordvits, så göteborgskt av dig. :D:D

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Wetterstrand har garanterat en koffert med lädersaker under sängen, hon har en lömsk blick jag gillar...

Till nästa val tycker jag att du och jag kör en egen partiledaranalys, med fokus på dom viktiga frågorna :tummenupp

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Wetterstrand har garanterat en koffert med lädersaker under sängen, hon har en lömsk blick jag gillar...

Till nästa val tycker jag att du och jag kör en egen partiledaranalys, med fokus på dom viktiga frågorna :tummenupp

Skulle vara fejkläder då, hon är ju gubevars miljöpartist och detsamma gäller hennes karl... Fast det kanske blir extra kinky då? Men jag ska inte gissa, jag har ALLTID fel med det där. Förutom Condoleezza Rice. Jag kan SÅ se henne stüssad som dominatrix och säga, med sträv och släpig röst "oh George, you've been a bad BAD boy" :D

men det är nog bäst att lägga punkten här innan nån ryter till om :felämne och tråden flippar ut om runkandets etymologi i stället för den sakliga debatt som SHare ju är så välkända för.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Kan bara säga en enda sak om valet: "Fy fan".

Ja blir "spännande".

Rödgröna förlorade och får inte bilda regering. Alliansen förlorade och får iof sitta kvar men kommer inte att kunna uträtta något. SD kommer antagligen inte få någon makt. Piratpartiet kom inte in alls och dess väljare (som mestadels kommer från borgarsidan) kommer undra om inte deras röster hade kunnat förhindra nuvarande situation.

Summa: Alla förlorade. Grattis Sverige!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Wetterstrand hade man inte heller nobbat, jag såg henne läxa upp Maud i partiledardebatten och blev riktigt runksugen.

Åfyfan, har alla flator så taskig smak? Wetterstrand må vara den minst fula i hela valdebatten men knappast påsättbar trots det :brinnerup

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Alla snackar om att det är skandal att dryga 5% röstade på SD.

Jag är mer oroad över att drygt 4 av 10 svenskar röstar för ett bidragssverige som vill bilda regering med ett kommunistparti.

:tummenupp

Vi får väl helt enkelt anta att det blir ett annat politiskt klimat i framtiden. Ny demokrati gjorde ju sitt men jag tror inte sd kan föra debatten så långt som de gjorde. Förhoppningsvis slutar alla blunda för att integrationen har gått snett och försöker rätta till de fel som gjorts...

Bidragssamhället har nog gått på pumpen iaf ... :banana

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Mycket trevligt att M gjorde sitt bästa valresultat någonsin, men tämligen beklämmande att SD fick så många röster.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Vad har dessa kommuner gemensamt?
Bjuv
Burlöv
Bromölla
Svedala
Landskrona
Trelleborg
Tomelilla
Hässleholm
Svalöv
Eslöv
Åstorp
Osby
Klippan
Kristianstad
Hörby

De ligger samtliga i Skåne och är landets starkaste SD fästen.(Sölvesborg på plats 16 ligger tack och lov i Blekinge) Verkar vara läge att permanentera norrlandsboendet och slipa bort dialekten så man slipper bli förknippad med de inavlade bönderna....

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Vad har dessa kommuner gemensamt?
Bjuv
Burlöv
Bromölla
Svedala
Landskrona
Trelleborg
Tomelilla
Hässleholm
Svalöv
Eslöv
Åstorp
Osby
Klippan
Kristianstad
Hörby

De ligger samtliga i Skåne och är landets starkaste SD fästen.(Sölvesborg på plats 16 ligger tack och lov i Blekinge) Verkar vara läge att permanentera norrlandsboendet och slipa bort dialekten så man slipper bli förknippad med de inavlade bönderna....

Du kanske borde vakna upp och komma tillbaka till verkligheten, om du ens varit här någon gång.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Jag tycker Skåne är oerhört vackert men väljer antagligen inte att öppna en ny pizzeria där :gnissla

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Apropå valvakan i teve4: Var det någon mer som misstänkte att Idols producent extraknäckte lite där?

Och valundersökningen visar.... dadadadaaaaa .... MP får 4%.
och valundersökningen visar....dadadadadaaaaaa.... S får...

:rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...