Smurfer
Filosofie kandidat
freddexwing skrev:2288290Tror du inlägg som "Tycker att alla moralkärringar borde stara ett eget forum där ni kan predika er egen smörja, bara inse att de som gillar att åka fort / stunta mm på allmän väg skiter totalt i er. " gör sporthoj.com till en bättre plats?
// Fredde
Självklart inte, men dock ser jag inga direkta personangrepp texten.
Dock är det något Sandstream "klämmer" till med så fort han får chansen, och jag tror inte jag är den enda som tar illa upp av det här.
Visst försöker man tolka alla inlägg med "han/hon menar nog väl" i bakhuvudet, men ibland är det minst sagt jäkligt svårt.
Jag tror att vi här på forumet skulle ha mycket lättare för att acceptera varandras åsikter om dessa uttrycktes på ett (i genomsnitt) lite mindre otrevligt sätt.
För att jag reagerar när du trycker ner folk med inlägg som: "sKit ennKelt, vEkcsLa neR eTt PaR hakC, wRid seDAn fUlllT oCK dOm HAr iTne eN scHannS AtT hINa I kAp"sandstream skrev:2289812
Är det någon som har attitydproblem så är det nog du, kanske dags att byta nick till stalkersmurfen...
"www.empatihandikappad.se är säkert ledigt men det är tveksamt om du får några besök eftersom din målgrupp knappast kan stava till något så svårt"
?
Tough shit...
Jo tack, jag förstog det!sandstream skrev:2289812
Om du tog dig tid att läsa en tråd istället för att bara hacka på mig så fort du kan (snodde jag någon leksak för dig i sandlådan eller...?) så hade du insett att jag svarade på ett inlägg som inte hade något med tråden eller hojar att göra.
Det var precis det jag kommenterade i mitt förra inlägg.
Du glömde även "Uthäng(d)a"sandstream skrev:2289812Är det jobbigt att vara inkopetent
Ännu ett lysande exempel!sandstream skrev:2291447Jo tack, jag vet.
Det vet dock inte stalkersmurfen men det kommer väl en förklaring så småningom (efter Bolibompa...)