Vansinneskörning av MC-cyklist

Status
Ej öppen för fler svar.

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
freddexwing skrev:
2288290 Tror du inlägg som "Tycker att alla moralkärringar borde stara ett eget forum där ni kan predika er egen smörja, bara inse att de som gillar att åka fort / stunta mm på allmän väg skiter totalt i er. " gör sporthoj.com till en bättre plats?
// Fredde

Självklart inte, men dock ser jag inga direkta personangrepp texten.
Dock är det något Sandstream "klämmer" till med så fort han får chansen, och jag tror inte jag är den enda som tar illa upp av det här.
Visst försöker man tolka alla inlägg med "han/hon menar nog väl" i bakhuvudet, men ibland är det minst sagt jäkligt svårt.
Jag tror att vi här på forumet skulle ha mycket lättare för att acceptera varandras åsikter om dessa uttrycktes på ett (i genomsnitt) lite mindre otrevligt sätt. :)

sandstream skrev:
2289812
Är det någon som har attitydproblem så är det nog du, kanske dags att byta nick till stalkersmurfen...
För att jag reagerar när du trycker ner folk med inlägg som: "sKit ennKelt, vEkcsLa neR eTt PaR hakC, wRid seDAn fUlllT oCK dOm HAr iTne eN scHannS AtT hINa I kAp"
"www.empatihandikappad.se är säkert ledigt men det är tveksamt om du får några besök eftersom din målgrupp knappast kan stava till något så svårt"

?
Tough shit...

sandstream skrev:
2289812
Om du tog dig tid att läsa en tråd istället för att bara hacka på mig så fort du kan (snodde jag någon leksak för dig i sandlådan eller...?) så hade du insett att jag svarade på ett inlägg som inte hade något med tråden eller hojar att göra.
Jo tack, jag förstog det!
Det var precis det jag kommenterade i mitt förra inlägg.

sandstream skrev:
2289812Är det jobbigt att vara inkopetent :va
Du glömde även "Uthäng(d)a" :7peta

sandstream skrev:
2291447 Jo tack, jag vet.
Det vet dock inte stalkersmurfen men det kommer väl en förklaring så småningom (efter Bolibompa...) :hihi
:D
Ännu ett lysande exempel! :tummenupp

sandstream

Guest
Smurfer skrev:
2291792 Självklart inte, men dock ser jag inga direkta personangrepp texten. Dock är det något Sandstream "klämmer" till med så fort han får chansen, och jag tror inte jag är den enda som tar illa upp av det här.
För att jag reagerar när du trycker ner folk med inlägg som: "sKit ennKelt, vEkcsLa neR eTt PaR hakC, wRid seDAn fUlllT oCK dOm HAr iTne eN scHannS AtT hINa I kAp"
"www.empatihandikappad.se är säkert ledigt men det är tveksamt om du får några besök eftersom din målgrupp knappast kan stava till något så svårt"

?
Tough shit...
Ännu ett lysande exempel! :tummenupp
Aha, jag är en mobbare med andra ord och helt ensam om att "trycka ner" folk som skriver som om de gick i 3:e klass?
Du kan inte ha läst så många trådar...

Tycker vi avslutar diskussionen om mig som "mobbare" och du kan dra ett PM till mig om du vill diskutera vidare.
(Eller så kör du som vanligt och hoppar in med en liten attack mot mig i någon annan tråd :hihi )

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
kan vi sluta trycka ner varandra? gäller alla här! Ingen här är bättre förrän ni bevisar det och det kommer inte aldrig göra genom text.

Men skriv korrekt svenska så gott det går.
Mobba inte någon som inte kan skriva (om det syns att han försöker).

osv... var vänliga.

Tråden kommer inte längre i sig heller. Stängs härmed.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM