Vansinneskörning av MC-cyklist

Status
Ej öppen för fler svar.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
sandstream skrev:
2287844 Eftersom det är en återkommande önskan från dig kanske det är du som ska starta ett eget forum?
www.empatihandikappad.se är säkert ledigt men det är tveksamt om du får några besök eftersom din målgrupp knappast kan stava till något så svårt :hihi


Länken funkar inte :mad: :tungan
 

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Ort
Jodå...
Hoj
GSX 1100 EF/ES
sandstream skrev:
2287844 Eftersom det är en återkommande önskan från dig kanske det är du som ska starta ett eget forum?
www.empatihandikappad.se är säkert ledigt men det är tveksamt om du får några besök eftersom din målgrupp knappast kan stava till något så svårt :hihi
twinner skrev:
2287858 Länken funkar inte :mad: :tungan
Som sagt, beviset om intelligensnivån i målgruppen lät förstås inte vänta på sig :banana
 

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
Flera :P
sandstream skrev:
2287844 Eftersom det är en återkommande önskan från dig kanske det är du som ska starta ett eget forum?
www.empatihandikappad.se är säkert ledigt men det är tveksamt om du får några besök eftersom din målgrupp knappast kan stava till något så svårt :hihi


Inte så dum ide... :tummenupp
Borde vara .com då det finns en hel del av "oss" handikappade ute i värden som gillar att ha lite kul och inte bryr oss om vad andra tycker och tänker.

Bättre att kunna åka hoj och stava som en kråka än tvärt om :7peta
 
Last edited:

sandstream

Guest
slangarn skrev:
2287885 Inte så dum ide... :tummenupp
Borde vara .com då det finns en hel del av "oss" handikappade ute i värden som gillar att ha lite kul och inte bryr oss om vad andra tycker och tänker.
Aha, ni behärskar engelska bättre än svenska :rolleyes:
(ide = där björnen sover på vintern, värden = den som är värd för tillställningen)

"Sköt dig själv och skit i andra" brukar man växa ifrån lagom till att man flyttat hemifrån :tummenupp

slangarn skrev:
Bättre att kunna åka hoj och stava som en kråka än tvärt om :7peta
Tvärtom är ett (1) ord.
Sen stavar man som en kratta, inte som en kråka.
 

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
Flera :P
sandstream skrev:
2287898 Aha, ni behärskar engelska bättre än svenska :rolleyes:
(ide = där björnen sover på vintern, värden = den som är värd för tillställningen)

"Sköt dig själv och skit i andra" brukar man växa ifrån lagom till att man flyttat hemifrån :tummenupp

Jag bor ju fortfarande hemma :)
Då får man ju vad man pekar på :tungan

sandstream skrev:
2287898
Tvärtom är ett (1) ord.
Sen stavar man som en kratta, inte som en kråka.

Beror ju på om man är nån jävla besser 08a eller inte :va
 

Runken

kör som om det vore sista gången
Gick med
27 May 2003
Ort
Nacka
Hoj
NV 250 -55
slangarn skrev:
2287910 Jag bor ju fortfarande hemma :)
Då får man ju vad man pekar på :tungan



Beror ju på om man är nån jävla besser 08a eller inte :va

mmmmm.... mitt favorit-distrikt.
vi ses.
 

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Short Valley
Hoj
KTM
sandstream skrev:
2287898 Aha, ni behärskar engelska bättre än svenska :rolleyes:
(ide = där björnen sover på vintern, värden = den som är värd för tillställningen)

"Sköt dig själv och skit i andra" brukar man växa ifrån lagom till att man flyttat hemifrån :tummenupp

Tvärtom är ett (1) ord.
Sen stavar man som en kratta, inte som en kråka.

Mc-relaterade diskussioner. Försök håll dig till ämnet istället för att göra ditt yttersta med att trycka ner folk hela tiden! Vilket är en ganska genomgående trend i trådar där du figurerar i. Tror du det är bra för "Sporthoj.com" när folk får höra/bli uthänga om hur inkopetenta dem är för att dom bl.a inte behärskar stavning till 100%? Vet inte riktigt vad du är ute efter Sandstream men du har helt klart kraftiga attityd problem.

Puss! :tummenupp
 

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
Flera :P
Smurfer skrev:
2287929 Mc-relaterade diskussioner. Försök håll dig till ämnet istället för att göra ditt yttersta med att trycka ner folk hela tiden! Vilket är en ganska genomgående trend i trådar där du figurerar i. Tror du det är bra för "Sporthoj.com" när folk får höra/bli uthänga om hur inkopetenta dem är för att dom bl.a inte behärskar stavning till 100%? Vet inte riktigt vad du är ute efter Sandstream men du har helt klart kraftiga attityd problem.

Puss! :tummenupp

Han hade kanske en svår barndom det sätter ju sina spår.
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Smurfer skrev:
Tror du det är bra för "Sporthoj.com" när folk får höra/bli uthänga om hur inkopetenta dem är för att dom bl.a inte behärskar stavning till 100%?

Tror du inlägg som "Tycker att alla moralkärringar borde stara ett eget forum där ni kan predika er egen smörja, bara inse att de som gillar att åka fort / stunta mm på allmän väg skiter totalt i er. " gör sporthoj.com till en bättre plats?

// Fredde
 

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
R1
slangarn skrev:
2286412 Tycker att alla moralkärringar borde stara ett eget forum där ni kan predika er egen smörja, bara inse att de som gillar att åka fort / stunta mm på allmän väg skiter totalt i er. :arsele


:D :D :D :D :D :tummenupp :tummenupp
 
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
jösses !! Har läst hela tråden... Folk har för mkt fritid helt klart och det verkar som att det här med och snappa upp och plocka delar utav inlägg som är gjorda är populärt istället för att se helheten va ngn menar, lite grann som politikerna här i landet...... Väl valda delar tar man fasta på !!

Det här med svart är skit..... Det blir inte smidigare när/om man är i närheten av lagens väktare direkt !
 

vx

Lysekilare dee du!
Gick med
26 Oct 2005
Ort
Lysekil
Hoj
Kawasaki ER 6N+ Suzuki Quad
kjellon skrev:
2284897 Måste efter att ha läst i denna tråd bara konstatera att det hela antagligen handlar om en mognadsfråga.
Jag är en av dom som efter att läst denna tråd hyllar beslutsfattarna som tagit det mycket intelligenta beslut att inte låta en 18-21åring inte placera mer än mellanklass mellan benen.
Detta handlar inte om kompetens att framföra en hoj, det finns säkert svinduktiga förare i 18-års åldern. Men de verkar inte fatta att en 30-sträcka inte är en plats att lägga efter sig i ca: 200 km/h.
Jag har på en sådan sträcka illustrerat för en moppeåkare som hade en Yamaha Neos hur fort det kan gå åt helvete genom att slänga ut en tidning i vägen. Denna herre blåste fram och tillbaka som en dåre i ca 80-90 knyck. När detta skedde stannade killen ifråga. Han var så jävla arg och rädd att tårarna kom rinnande. Hans första reaktion var att vilja ge mig stryck (med all rätt!!! Det kunde gått rejält åt helvete.). Nästa reaktion när jag förklarade att detta kunde gott varit min 4-åriga son som kom ut i vägen i stället så visade han STOR förståelse för min handling!

Hoppas att ni som blåser runt på detta vis ALDRIG behöver vara med om att klota i dessa hastigheter. Än mer hoppas jag att ert testosteron inte behöver ha ihjäl andra människor på vägen.
Om ni någon gång blåser om mig på insidan eller på ett annat idiotiskt sätt kommer jag att göra allt som står i min makt att ta fatt på er och slita håret av er!

Kommentar till nytt beteende!!
Detta är inget nytt beteende, nej det är rätt. Det är inte knivmord heller. Detta ursäktar dock inte nästa knivmördare. Eller hur!
Bra skrivet. Men fan vet om inte åldersgränsen skulle va minst 25 istället
 

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
Flera :P
freddexwing skrev:
2288290 Tror du inlägg som "Tycker att alla moralkärringar borde stara ett eget forum där ni kan predika er egen smörja, bara inse att de som gillar att åka fort / stunta mm på allmän väg skiter totalt i er. " gör sporthoj.com till en bättre plats?

// Fredde

Klart det blir :D
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
*DanTheMan* skrev:
2283808 ALLA svarta motorcyklar utan regplåt o svartklädd förare måste ju va GR eller hur ???
Jävla nötter ,,skärpning med era insinuationer.Finns ju hur många sådana ekipage som helst i detta land.
kan inget annat än att hålla med dej!
 

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1...såklart
Nogger skrev:
2288356 jösses !! Har läst hela tråden... Folk har för mkt fritid helt klart och det verkar som att det här med och snappa upp och plocka delar utav inlägg som är gjorda är populärt istället för att se helheten va ngn menar, lite grann som politikerna här i landet...... Väl valda delar tar man fasta på !!

Det här med svart är skit..... Det blir inte smidigare när/om man är i närheten av lagens väktare direkt !

Svart hoj...hmm....svart skinnställ....mera hmm....kritiserar moralister!...AHA!

Vad gjorde du i tisdags egentligen? ;)

/Olzki
 

sandstream

Guest
Strömma skrev:
2287915 Det gör väl alla :va
Känner ingen som "bor" borta :D
:rofl :tummenupp
Smurfer skrev:
2287929 Mc-relaterade diskussioner. Försök håll dig till ämnet istället för att göra ditt yttersta med att trycka ner folk hela tiden! Vilket är en ganska genomgående trend i trådar där du figurerar i. Tror du det är bra för "Sporthoj.com" när folk får höra/bli uthänga om hur inkopetenta dem är för att dom bl.a inte behärskar stavning till 100%? Vet inte riktigt vad du är ute efter Sandstream men du har helt klart kraftiga attityd problem.
Puss! :tummenupp
Är det någon som har attitydproblem så är det nog du, kanske dags att byta nick till stalkersmurfen...
Om du tog dig tid att läsa en tråd istället för att bara hacka på mig så fort du kan (snodde jag någon leksak för dig i sandlådan eller...?) så hade du insett att jag svarade på ett inlägg som inte hade något med tråden eller hojar att göra.

Är det jobbigt att vara inkopetent :va
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
sandstream skrev:
2289812 :rofl :tummenupp
Är det någon som har attitydproblem så är det nog du, kanske dags att byta nick till stalkersmurfen...
Om du tog dig tid att läsa en tråd istället för att bara hacka på mig så fort du kan (snodde jag någon leksak för dig i sandlådan eller...?) så hade du insett att jag svarade på ett inlägg som inte hade något med tråden eller hojar att göra.

Är det jobbigt att vara inkopetent :va

För f-n Sandstream, det stavas Inkompetent... :D :D
 

Örnie

Ray.Ban
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Svart 600 Hornet
kjellon skrev:
2284897 Måste efter att ha läst i denna tråd bara konstatera att det hela antagligen handlar om en mognadsfråga.
Jag är en av dom som efter att läst denna tråd hyllar beslutsfattarna som tagit det mycket intelligenta beslut att inte låta en 18-21åring inte placera mer än mellanklass mellan benen.
Detta handlar inte om kompetens att framföra en hoj, det finns säkert svinduktiga förare i 18-års åldern. Men de verkar inte fatta att en 30-sträcka inte är en plats att lägga efter sig i ca: 200 km/h.
Jag har på en sådan sträcka illustrerat för en moppeåkare som hade en Yamaha Neos hur fort det kan gå åt helvete genom att slänga ut en tidning i vägen. Denna herre blåste fram och tillbaka som en dåre i ca 80-90 knyck. När detta skedde stannade killen ifråga. Han var så jävla arg och rädd att tårarna kom rinnande. Hans första reaktion var att vilja ge mig stryck (med all rätt!!! Det kunde gått rejält åt helvete.). Nästa reaktion när jag förklarade att detta kunde gott varit min 4-åriga son som kom ut i vägen i stället så visade han STOR förståelse för min handling!

Hoppas att ni som blåser runt på detta vis ALDRIG behöver vara med om att klota i dessa hastigheter. Än mer hoppas jag att ert testosteron inte behöver ha ihjäl andra människor på vägen.
Om ni någon gång blåser om mig på insidan eller på ett annat idiotiskt sätt kommer jag att göra allt som står i min makt att ta fatt på er och slita håret av er!

Kommentar till nytt beteende!!
Detta är inget nytt beteende, nej det är rätt. Det är inte knivmord heller. Detta ursäktar dock inte nästa knivmördare. Eller hur!

Ursäkta men vafan har din son ute och leka på vägen? Du har "strikt ansvar" för honom. Läs lagen... Du ska ha honom under upsikt... Vägen är ingen lekplats för din 4åriga son. Eller har jag fel?

Härligt att du vill ta på dig polisens jobb! Sök in till polishögskolan.. Kan ju vara fel grabb du försöker slita håret av..

--------------

Människor är farträdda, vapenrädda, höjdrädda, vattenrädda, rädda för att dö, rädda för andra ska dö, rädda för tyngd, rädda för lufttryck,rädda för små djur, rädda för stora sjur, rädda för små utrymmen, rädda för andra människor, jaget.... Glömde jag något? :3freak
 
Last edited:

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Örnie skrev:
2290211 Ursäkta men vafan har din son ute och leka på vägen? Du har striktansvar för honom. Läs lagen... Du ska ha honom under upsikt... Vägen är ingen lekplats för din 4åriga son. Eller har jag fel?

Inte fel i lagens mening kanske men det är barn det gäller.... dom inte alltid rationella i sitt handlande. Speciellt inte om dom är på en gångfartsgata.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top