Var är pillisnoppen??

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Atleterna i det antika Grekland knöt den i ett snöre runt midjan, lägg den rakt upp så får du perfekt viktfördelningen. Själv uppnår jag perfekt viktfördelningen då jag lägger den till vänster, har ju avgasrör på höger sida av hojen

Hmmm en storstadskille till......:)

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?
Pojkar.... ni har en fördel här... :7peta
JAG hade gärna sluppit min lilla lilla blåsa som måste tömmas varje kvart när jag kör hoj... FY FAAN... jag har banne mig vätskebrist varje gång jag kör hoj bara för att kunna hinna köra alls. Funderat på sån där kartong-kissesnopp som jag läst finns... men vete fåglarna om de funkar... om de inte gör det så har man ju hela stället fullt med piss liksom... :gnissla

Kan det vara att det killar så gött som gör det? Skippa isåfall radfyran, surrar som värsta D**don!
Rekomenderar en V4, frun vill aldrig åka med, dock oklart varför!

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Vad säger SMC om den här problematiken, håller de med transportstyrelsen om att man inte ska ha lasten osurrad på mc.

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Njae, har jag förstått det hela rätt förbereds ett remissvar där organisationen tar kraftigt avstånd från förslaget. SMC menar att förslagsställaren helt enkelt har svårt att se problemet...
Vad säger SMC om den här problematiken, håller de med transportstyrelsen om att man inte ska ha lasten osurrad på mc.

Last edited:

Sillgrissla

El presidente
Gick med
22 Jan 2013
Hoj
Ingen
Kontentan blir alltså att grabbar som kör hoj har liten penis, är inte blyga för att erkänna det och dessutom trivs med det? :va

EDIT:

För att tydliggöra spelar storleken ingen som helst roll. Så att ingen känner sig träffad.

Meter per sekund är vad som räknas när det kommer till kritan.

Eller som indianerna brukade säga: En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.

Last edited:

yada

Medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
MT-09 Tracer
Va fasen det är väl inte så konstigt om snasen kan bli tutlurad ibland när man är ute och kör i trafiken och då blir det som det blir.

Ni som har problem med detta när ni kör på bana - det måste vara något annat hos er!
:confused:

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Blåser ju en del när man kommer upp i fart och en del fartvind kanske letar sig in i grenen....
Det gillar inte "lillsulan"...pyser ner o gömmer sig ....
Det andra alternativet är att han är rädd att slå i sig i tanken hela jävla tiden....
Prova att köra ner en raggsocka nästa gång... kanske trollar ut en boa efteråt!

Three O'Clock

I´m so far behind, I think I´m first =D
Gick med
28 Jul 2011
Hoj
KTM 690 Smc-R 2013
oGirl är en kisstratt som tillåter dig att kissa stående. Den är liten. Den är diskret. Den är hygienisk. Du ska bara pinka som en. GoGirl får enkelt plats i väskan, fickan eller handskfacket. Den är ett måste för friluftsliv, konserter, resor och sport m.m. Och den är även bra till vardags - inget mer hukande bakom buskarna eller sittande på äckliga ohygieniska offentliga toaletter. GoGirl är lätt att använda. Dra ner dina trosor och sätt GoGirl mot din kropp. GoGirl bildar en tätning och, ja, sen är det bara att kissa. Ganska enkelt, va? Även om begreppet kan vara nytt för dig, har de europeiska kvinnorna använt kvinnliga urinerings anordningar i många år. GoGirl är inte den första anordningen i sitt slag. Men prova den. Vi är säkra på att det är den bästa."

Pojkar.... ni har en fördel här... :7peta
JAG hade gärna sluppit min lilla lilla blåsa som måste tömmas varje kvart när jag kör hoj... FY FAAN... jag har banne mig vätskebrist varje gång jag kör hoj bara för att kunna hinna köra alls. Funderat på sån där kartong-kissesnopp som jag läst finns... men vete fåglarna om de funkar... om de inte gör det så har man ju hela stället fullt med piss liksom... :gnissla

http://webshop.aterra.se/go-girl/gogirl.html

"G
U go girl ;)

Problem solved!
Screenshot_2013-06-15-22-45-07.jpg

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
oGirl är en kisstratt som tillåter dig att kissa stående. Den är liten. Den är diskret. Den är hygienisk. Du ska bara pinka som en. GoGirl får enkelt plats i väskan, fickan eller handskfacket. Den är ett måste för friluftsliv, konserter, resor och sport m.m. Och den är även bra till vardags - inget mer hukande bakom buskarna eller sittande på äckliga ohygieniska offentliga toaletter. GoGirl är lätt att använda. Dra ner dina trosor och sätt GoGirl mot din kropp. GoGirl bildar en tätning och, ja, sen är det bara att kissa. Ganska enkelt, va? Även om begreppet kan vara nytt för dig, har de europeiska kvinnorna använt kvinnliga urinerings anordningar i många år. GoGirl är inte den första anordningen i sitt slag. Men prova den. Vi är säkra på att det är den bästa."

http://webshop.aterra.se/go-girl/gogirl.html

"G
U go girl ;)

Problem solved!
View attachment 387173

:rofl

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Kontentan blir alltså att grabbar som kör hoj har liten penis, är inte blyga för att erkänna det och dessutom trivs med det? :va

EDIT:

För att tydliggöra spelar storleken ingen som helst roll. Så att ingen känner sig träffad.

Meter per sekund är vad som räknas när det kommer till kritan.

Eller som indianerna brukade säga: En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.

Nej det var fel.......... Problemet är ett man FÅR liten snopp när man ska ska drilla.:):)

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Klura på det här nu,, jag går ut och tar en öl och snackar lite annat en stund.:fyllisar

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Relaterade frågor;
1.
Varför går inte blixtlåset längre ned på skinnställen?

2.
Varför är toaletterna så djävla små ute på banorna? Ska det vara så svårt att visualisera för den som bygger toaletter på en racerbana att förr eller senare kommer det in en kille i full skinnutrustning....

3. Hur i hvete gör man nr.2 med helställ på samma jävla förkrympta toalett utan att slita höfterna ur led samt suga upp varenda uns med golvurin med skinnstället....

+10 på det om blixtlåset!

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Att snoppen och paketet krymper är en försvarsmekanism som kroppen utvecklat för att minska risken för skador vid en tankslapper :fakta

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!