WEST
Gudomlig sporthojare
Inga problem. Underställ är alltid på
OOOooooaaaaaaah underställ också.
Inga problem. Underställ är alltid på
Och ja för att lyckas pinka så gäller devisen vilja, våld och vaselin....men likt förbannat brukar jag få stödpinka efter jag tagit mig upp!
Helt klart sevärt!
Helst lite för stort också så det pösar mellan benen...
Vuxenblöja löser både urinproblemen samt fyller ut bakdelen så stället inte har hängröv när det skall poseras i korvkön
Den här tråden är ju mc-relaterad om något, varför flytta den?
Men man tappar ju "kontakt" med hojen då. Tricket för att bli snabb är ju att använda prostatan som "sensor" för att veta när det börjar studsa och slå liksom..
Det är därför killar är snabbare än tjejer på hoj
När jag fick ryggmärgsbedöv innan knä operationen så satt jag å lekt med några bomulstussar och typ fadder
Vise va hela min manlighet haha
Dubbla kondomer och lite försiktig körning pojkar..
Men Sportis, måste du komma tillbaks och vara så brüsk! Min flickvänn tycker att jag har JÄTTESTOR snopp!
oGirl är en kisstratt som tillåter dig att kissa stående. Den är liten. Den är diskret. Den är hygienisk. Du ska bara pinka som en. GoGirl får enkelt plats i väskan, fickan eller handskfacket. Den är ett måste för friluftsliv, konserter, resor och sport m.m. Och den är även bra till vardags - inget mer hukande bakom buskarna eller sittande på äckliga ohygieniska offentliga toaletter. GoGirl är lätt att använda. Dra ner dina trosor och sätt GoGirl mot din kropp. GoGirl bildar en tätning och, ja, sen är det bara att kissa. Ganska enkelt, va? Även om begreppet kan vara nytt för dig, har de europeiska kvinnorna använt kvinnliga urinerings anordningar i många år. GoGirl är inte den första anordningen i sitt slag. Men prova den. Vi är säkra på att det är den bästa."
http://webshop.aterra.se/go-girl/gogirl.html
"G
U go girl
Problem solved!
View attachment 387173
Vuxenblöja löser både urinproblemen samt fyller ut bakdelen så stället inte har hängröv när det skall poseras i korvkön
Räcker väl om den är ståndaktig vid speciella tillfällen?)
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|