ThePreToriaN
Medlem
Absolut inte. Men skulle hällre möte en körkortslös som kört i 10år+ än en nyblivet körkortstagare som suttit på en mc i 10timmar.
Iridium: Som en lobotomerad apa, själv?
Det skulle inte jag
Absolut inte. Men skulle hällre möte en körkortslös som kört i 10år+ än en nyblivet körkortstagare som suttit på en mc i 10timmar.
Iridium: Som en lobotomerad apa, själv?
så jag anser att du saknar trovärdighet gällande det här pratet om körtkort eller ej.
Hur funkar det med försäkring när man inte har kort? Eller du skiter i den med för det är ju onödigt i.o.m. att du aldrig är med i olyckor?
Själv kört mc på gata nu i 16år utan kort(hade 1 år men togs bort (inte ens trafikrelaterat)...
Men skulle hällre möte en körkortslös som kört i 10år+ än en nyblivet körkortstagare som suttit på en mc i 10timmar.
Tror du inte att dom har ett och annat att säga om att ta morfin och framföra fordon eller? Det är ju antagligen oftast värre än antidepressiva, men det var ju bara för att fortsätta på ditt exempel.
Bara för att man tagit bort triangeln så är det ju inte ok att ta vilka mediciner som helst och köra, även om triangeln var en bra varning att ha på lådan.
Och det är du stolt över eftersom du berättar det? snacka om stolpskott.
Skulle hellre möta en nybliven körkortsinnehavare som lärt sig rätt från grunden än att möta en idiot.
Det jag menar är: Är du inte märkbart påverkad och har recept på läkemedel så är det ok enligt lag att framföra ett fordon på allmän väg. Sen om det är rätt eller ej är ju upp till var och en att bedöma!
Depression är en diagnos som jag lever med och har pension för. Så jag tillhör en av de som haft ett helsike för att kunna ta körkort. Och hade inget med yrsel eller hjärtproblem att göra, utan att vi som lider av depression är mer självmordsbenägna. Som alla andra som sätter sig på en sporthoj!
Är tur att hojåkningen gör mig lycklig iaf, och är nog den enda gångerna dom vardagliga problem försvinner. Bästa terapin!
Jo det är jag ju med på, men behöver man alldeles för starka doser av något så säger väl läkaren till om man inte är lämplig alls för tillfället.
Jag får säsongsdepressioner men jag tar inte medicin mot det då jag inte vill riskera saker som min körning eller behöva begränsas på något sätt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|