Bingo skrev:...
"50-skyltar är heliga för mig"
...B]
Jo, men 50-skyltar ÄR heliga!!!
I allafall de som jag bestämmer är logiskt placerade. De andra vettefan..... Halvheliga kanske..?
Bingo skrev:...
"50-skyltar är heliga för mig"
...B]
den bussen kunde kostat min vän livetBingo skrev:Jo, men du måste tänka på att de flesta här skriver som om de tror att omdömet sitter i hastighetsskyltarna. Och att de kör på ett helt annat sätt än de skriver och tycker att andra skall köra på. Skenhelighet kallas det och skenheliga är de. "50-skyltar är heliga för mig"
MEN DU SKA GE FAN I ATT PANGA BACKSPEGLARNA PÅ BUSSAR DIN JÄVLA FLÅBUSE
chrilleus skrev:du skulle ha stannat och glott tillbaka
Jävla nötter det finns
/F. artdåre
bmwjohan skrev:man borde inte ens få en rättegång. dom borde bara ställa upp en mot en vägg och skjuta en i huvet.
Bingo skrev:Före kraschen gjorde jag en strikt vetenskaplig (åja, den skiten/Red) enkätundersökning om vilken högsta hastighet folk här hade haft från en vecka tillbaka till enkättillfället. Var det inte så att långt över hälften hade kört över 200 och dryga 20% hade kört över 280 km/h. Och då talar vi alltså om vad som presterats på EN VECKA! Det var förresten uppmuntrande många som hade lyckats gå över 300 km/h.
Praktiskt taget alla hade kört så fort att kortet hade rykt på motorväg. Räknar vi bort 125rna kan vi ta bort "praktiskt taget" i föregående mening och säga att alla hade kört över "körkortsgränsen". Mot den bakgrunden är en del diskussioner av detta slag ganska förbluffande. Var kommer alla ifrån som tycker att man skall köra lagenligt. Eller är man präktig som en prost när man skriver här (och det verkar politiskt korrekt) och kör långt över sina begränsningar när man skall imponera på polarna. Det blir ganska konstigt när samma personer skall imponera på båda sätten.
Kör hårt, kör med omdöme.
I tråden har helighet, halvhelighet och skenhelighet avhandlats. Nu har vi slutligen kommit in på de oheliga.Mavve skrev:Min vän, Sankt Ivan
750RR
Viper skrev:Jag håller med om att det är ett jävla puckat beteende, att köra i 230 på en jävla 90 väg, JÄVLA IDIOT!
// Viper
Bingo skrev:I tråden har helighet, halvhelighet och skenhelighet avhandlats. Nu har vi slutligen kommit in på de oheliga.
Se till att visa dig på banorna annars är jag inte din polare mer Ut och skruva med dig.
rougie skrev:Körde 250+ på 70 väg idag vad ska du göra?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|