Jag var där runt den tiden men kan inte direkt tillskriva mig någon bakhjulsåka vad jag kan minnas...Vem var det som körde vid allum, partille på en KTM 6XX runt 14-15 tiden idag och drog bakdäcket vid rödljuset?
Jag var där runt den tiden men kan inte direkt tillskriva mig någon bakhjulsåka vad jag kan minnas...
KTM som drog bakhjulet på mölndalsvägen idag 14-snåret?
Haha ne, jag slangar inteKan de varit Christoffer?
Kan de varit Christoffer?
En CBR1000 Repsol brände förbi utanför fönstret nu och genom rondellen utanför centralen. Lite sugen blir man ju.
Edit: Där kom en KTM också. Med tuppkam på hjälmen.
HAHAHA det var jag med tuppkamen.....
Wheelade jag eller??
Hehe.. Jodå. Såg dig när du stod vid rödljuset utanför Shell. När det blev grönt åkte framhjulet upp en bit såg det ut som.
Jaså där?? Vart fan jobbar du då?? Ska du jobba så du ser en gata så ska det ju vara utanför en lång raksträcka annars kan de va..
Sitter här, så jag har koll på er..
Då borde du sett mig på KTMen idag vid halv 2 snåret. för då brölade jag förbi precis där. in bakom huset du jobbar i
Njaa, den missade jag nog. Varva lite extra nästa gång du glider förbi, så hajjar jag nog till. Antagligen var jag väl på språng nånstans, annars brukar man hålla koll när man hör en tvåhjuling närma sig. Speciellt i dessa tider.
Vem var det som lekte ghåstrajder på E6/E20 vid mölndals bro södergående riktining, runt 14.30-tiden, sedan bara några minuter senare kom samma(?) hoj tillbaka i norrgående riktning i samma hiskeliga och brännde förbi, hörde bara ett WOOOM och så var denne försvunnen, han dock se att hojen var röd och vad jag kunde skymmta såg den ut som en CBR(?).
Stod och väntade på tåget som var försenat vilket gjorde en ganska irriterad så man sken ju upp som en sol efter att du brännt förbi
Vem var det som lekte ghåstrajder på E6/E20 vid mölndals bro södergående riktining, runt 14.30-tiden, sedan bara några minuter senare kom samma(?) hoj tillbaka i norrgående riktning i samma hiskeliga och brännde förbi, hörde bara ett WOOOM och så var denne försvunnen, han dock se att hojen var röd och vad jag kunde skymmta såg den ut som en CBR(?).
Stod och väntade på tåget som var försenat vilket gjorde en ganska irriterad så man sken ju upp som en sol efter att du brännt förbi
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|