Var det du???

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Men vad har han nu gjort? och mitt i stan? :confused: hoppas de gick bra i alla fall.
Tycker oxå det skulle vara intressant att höra hur det gick med olycka, och angående det så står det i gp idag om en mc-olycka på e6/20 vid torrekullamotet, nån som vet något?

Vem var det på en svart? xt660 som körde in nere i bännås i mölndal vid 4 tiden idag? eller såg jag så fel att de var en hnda och i så fall Krill@n?


Det skulle det kunna vara, men det var det inte...
Jag vet vilken hoj du menar, jag har sett den ett antal ggr när jag e på väg till och från skolan. Har faktiskt vissa morgonar och kvällar hört lite 4-taktsvrål och några baksmällar utanför ,samt att jag har efterlyst killen här, men inget gensvar. Undrar vem denna killen kan vara:va rätt cool hoj har han, ser rätt ordentligt moddad ut.
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(

haha tack för den :D

Men vad har han nu gjort? och mitt i stan? :confused: hoppas de gick bra i alla fall.

Vem var det på en svart? xt660 som körde in nere i bännås i mölndal vid 4 tiden idag? eller såg jag så fel att de var en hnda och i så fall Krill@n?

är man kung så är man kung.... synd att ingen filma....
men jag e hel i alla fall.

kan det va Jezuz på sin nya svarta husa?

Hur gick det för han då??

lite öm bara





http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3416135&postcount=5514
 
Last edited:

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Rikets värn i väst
Hoj
Drömmer om CB1000R
En ktm motard som stannade utanför en av vuxenbutikerna på andra långgatan igår (torsdag) runt 17-tiden och snackade med ngn från butiken? :)
 

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Rikets värn i väst
Hoj
Drömmer om CB1000R
Kan det ha varit Bus-Bo som stannade till och pratade med Pinky eller Mark kanske?

Jo misstänkte något sådant. Vem som körde vet jag inte, ganska lång tyckte jag han var. Men Pinky eller Mark hade jag en liten misstanke att det var, men är ju relativt ny här och har ju aldrig sett någon av de förutom deras inlägg här på forumet så vet inte vem av de det var
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Jo misstänkte något sådant. Vem som körde vet jag inte, ganska lång tyckte jag han var. Men Pinky eller Mark hade jag en liten misstanke att det var, men är ju relativt ny här och har ju aldrig sett någon av de förutom deras inlägg här på forumet så vet inte vem av de det var
Snudd på 193 cm och vacker som en sommardag?

Jo det var mig du såg ;)
 

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Var det du?

SH som drog förbi bron på väg mot Frölunda, drog en del nerifrån i höjd med Jaegerdorff men lugnare när det blev kurvigt. Stod själv på min parkering...

Var det du??


...faen va kallt det måste varit!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Tre motarder upp för linnegatan idag runt 16.30 tiden! satt i bil med "farfar" , klistrad mot hans ruta för att höra ljudet och komma så "nära som möjligt"

Det va en kille på en Husa, med Sh tröjan på, men jag hann inte se nicket tyvärr. och sen va det en röd, troligtvis honda nånting, och en Orange KTM med :)

JAG VILL OCKSÅ KÖRA HOJ!!!!!!! :)
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Tre motarder upp för linnegatan idag runt 16.30 tiden! satt i bil med "farfar" , klistrad mot hans ruta för att höra ljudet och komma så "nära som möjligt"

Det va en kille på en Husa, med Sh tröjan på, men jag hann inte se nicket tyvärr. och sen va det en röd, troligtvis honda nånting, och en Orange KTM med :)

JAG VILL OCKSÅ KÖRA HOJ!!!!!!! :)

:D :D :D
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Tre motarder upp för linnegatan idag runt 16.30 tiden! satt i bil med "farfar" , klistrad mot hans ruta för att höra ljudet och komma så "nära som möjligt"

Det va en kille på en Husa, med Sh tröjan på, men jag hann inte se nicket tyvärr. och sen va det en röd, troligtvis honda nånting, och en Orange KTM med :)

JAG VILL OCKSÅ KÖRA HOJ!!!!!!! :)

hmm RÖD:va

känner du inte igen min Fula Gula husa?:D

det kanske var jag, kESO, Å Stewe :yoparty
blev osäker nbär ja läste röd också:gnissla
åkte en amssa igår med i snön:näsblod kul var det
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top