Var det du???

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Mötte någon på Jonseredsvägen mot Lerum för någon 40 min sen.. Hann dock ej se vilken hoj... Vem?

Sedan när jag kom ner från Öjersjö/furulund mot Björndamnen möter jag en KTM... Ny men hann inte se vilken modell där heller?

Kör 125a KTM
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Idag var det populärt att tjöra verkar det som :)

Blå Hornet i gamlestan kl 12,55? Röd Honda crf (tror jag) tätt efter, ni kom uppifrån köttedala. Brum brum..

Svart Hornet (tror jag) låg precis bakom mig vid olskroken kl 13.00, brum brum. :)
 

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Idag var det populärt att tjöra verkar det som :)

Blå Hornet i gamlestan kl 12,55? Röd Honda crf (tror jag) tätt efter, ni kom uppifrån köttedala. Brum brum..

Svart Hornet (tror jag) låg precis bakom mig vid olskroken kl 13.00, brum brum. :)

Tror inte jag överdriver om jag säger att jag mötte 20 hojar idag. Kul!! :tummenupp
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Fan va hojar ni mötte då.. :confused:
Vi mötte väl inte mer än 4-5st tror jag, iaf som jag såg.

Vi var i Bohus/Kungälv å brummade lite. 2st söta konstaplar stod det lite bortanför fästningen och poserade. Vet inte riktigt va de gjorde där, såg inte att de stoppade någon :va
Det var kanske oss nån hörde :)


Edit:
Vem var de som kom på husan i Jörlanda på statoil-macken btw? :)
 
Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
vem va det sin parkerade sin r1-r6 vid systembolaget på backaplan igår,.,, vid 12-15.00
 

KOMA

War inside my head
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Göteborg Kärra
Hoj
CB1000RA
Idag var det populärt att tjöra verkar det som :)

Blå Hornet i gamlestan kl 12,55? Röd Honda crf (tror jag) tätt efter, ni kom uppifrån köttedala. Brum brum..

Svart Hornet (tror jag) låg precis bakom mig vid olskroken kl 13.00, brum brum. :)

Svart hornet var nog jag.Tog en sväng runt landvetter,eskilsby,hällingsjö å
tebax.
 

eXite0o

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Ort
Åsa
Hoj
2009.Yamaha r1
Såg en gul dayton idag runt 09:00 på e6an innan tingstadstunneln :) någon?

Slutade du jobba innan regnet kom senare under dagen :p
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ktm, kom körandes under mölndals bro och fortsatte bort på göteborgsvägen in mot stan, vid kl 12.00. Såg dock inte model pga att jag satt på bussen + mina närsynta ögon, men tippar på att det var en 640/625/660
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Haha. då är de nog något fel på dina ögon, för var troligtvis jag men den är bra mycket mer svart än orange:tungan såg du min slagning?:yoparty
Jaja, den kanske var svart/orange då:tungan

Nej, jag såg inte din slangning, men jag satt o glodde som fan för att försöka se någon..:rolleyes: var rätt svårt läge att se nått...
Men du får la dra ett par bakhjulsrepor till där, eller varför inte på kondorsgatan i brännås:D :tummenupp
 
Last edited:

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Jaja, den kanske var svart/orange då:tungan

Nej, jag såg inte din slangning, men jag satt o glodde som fan för att försöka se någon..:rolleyes: var rätt svårt läge att se nått...
Men du får la dra ett par bakhjulsrepor till där, eller varför inte på kondorsgatan i brännås:D :tummenupp



Ja, de hade sett ut mitt inne i bostadsområdet. vet inte hur många katter och harar jag varit nära på att klyva på den gatan trotts att jag tagit de lungt:D :gnissla
 

Kneedrag

Guest
Vem var det?

Såg en grå metallic Triumph 675 sporthoj idag vid 14 snåret utmed kanalen i centrala Göteborg. Svart Dainese skinnställ med inslag av blått. Vem var det?

Vem du än är du såg mig när jag kom gående jag log år ditt håll ( Jag avis vill rasta min hoj också )

Lite rostighet hördes mellan växlingarna och gasen :) :tungan :)
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Såg inte men hörde ett vrålande 4-taktsljud med baksmällar vid Järntorget idag runt kl 11.00.

Sedan rynt 14.30 kom en ktm, troligen en 640/625/660, 04 eller äldre (med tanke på bakdelen). Vart var wheelien?:D (nä men det var trångt läge, jag vet)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top