hållundan
Emozione!
KTM625 vid PV-porten?
KTM625 vid PV-porten?
Hur många mcbud har Box Delivery i Götet?
Hänger de här på SH något?
Jag ser väldigt ofta nån av dem när jag hojjar till jobbet (Hisingen--> Haga). Lite lustigt att jag sällan stöter på andra hojjåkare än dem. Så många är de väl trotsallt inte?
Nä, inte TK. PV heter den nog tror jag.TK porten? Han håller nog inte till på Sporthoj.com
Hur många mcbud har Box Delivery i Götet?
Jag ser väldigt ofta nån av dem när jag hojjar till jobbet (Hisingen--> Haga). Lite lustigt att jag sällan stöter på andra hojjåkare än dem. Så många är de väl trotsallt inte?
3 i dagslägetHur många mcbud har Box Delivery i Götet?
Vem då?Två vad ja vet har jobbat ihop med den ena killen
Snubben som jobbar på Shell i Tuve berättade idag för mig att han igår såg 9 motarder slanga förbi honom, det såg visst "jäävligt coolt ut"
Var det du?
Han glömde nämna den feta 1700kubikarn som låg först,..
Snubben som jobbar på Shell i Tuve berättade idag för mig att han igår såg 9 motarder slanga förbi honom, det såg visst "jäävligt coolt ut"
Var det du?
körde idag från hisingen mot angered på motorvägen runt 11.30 idag å mötte en svart hornet av nyare modell.körde bakom dej länge tills jag körde jämte dej då du titta in i bilen jag körde sen så gaaasssssssssssssa du på.
var det du?
Idag mötte jag Bauen i feta taxin
Var det du som körde ut först från Shell och Hjalmarsgrill och brassade iväg som in i helvete? I närheten av mönlycke
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|