hållundan
Emozione!
KTM625 vid PV-porten?
KTM625 vid PV-porten?
Hur många mcbud har Box Delivery i Götet?
Hänger de här på SH något?
Jag ser väldigt ofta nån av dem när jag hojjar till jobbet (Hisingen--> Haga). Lite lustigt att jag sällan stöter på andra hojjåkare än dem. Så många är de väl trotsallt inte?
Nä, inte TK. PV heter den nog tror jag.TK porten? Han håller nog inte till på Sporthoj.com
Hur många mcbud har Box Delivery i Götet?
Jag ser väldigt ofta nån av dem när jag hojjar till jobbet (Hisingen--> Haga). Lite lustigt att jag sällan stöter på andra hojjåkare än dem. Så många är de väl trotsallt inte?
3 i dagslägetHur många mcbud har Box Delivery i Götet?
Vem då?Två vad ja vet har jobbat ihop med den ena killen
Snubben som jobbar på Shell i Tuve berättade idag för mig att han igår såg 9 motarder slanga förbi honom, det såg visst "jäävligt coolt ut"
Var det du?
Han glömde nämna den feta 1700kubikarn som låg först,..
Snubben som jobbar på Shell i Tuve berättade idag för mig att han igår såg 9 motarder slanga förbi honom, det såg visst "jäävligt coolt ut"
Var det du?
körde idag från hisingen mot angered på motorvägen runt 11.30 idag å mötte en svart hornet av nyare modell.körde bakom dej länge tills jag körde jämte dej då du titta in i bilen jag körde sen så gaaasssssssssssssa du på.
var det du?
Idag mötte jag Bauen i feta taxin
Var det du som körde ut först från Shell och Hjalmarsgrill och brassade iväg som in i helvete? I närheten av mönlycke
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|