Ja,,,Jag hörde 1 fett vråålande ljud som kom,,å gissa vem de va,,jo Fabbe,,först så tänkte jag va de va för nån dåre som gasar så fort, så att man hör de från långt håll,,,men 1 grymt ljud iaf......
Fabbe och Zajtar syntes till precis vid rödljuset på Wieselgrensplatsen.
de ylande radfyrorna och Zajtars ouiilande lämnade knappast någon förbipasserande oberörd den här tiden på året.
Fabbe och Zajtar syntes till precis vid rödljuset på Wieselgrensplatsen.
de ylande radfyrorna och Zajtars ouiilande lämnade knappast någon förbipasserande oberörd den här tiden på året.
Jag blev omkörd av fabbe och zajtar vid ullevi.. Fan sicksackade bilar och körde lite bakhjul det tycker vi inte om iallefall inte när man sitter i en JÄVLA bil...
hahhah .. du e bara avis ..
Ser sällan/aldrig er som är här på forumet ute och åker. Kanske själv har taskigt tajming.....
Kan det inte vara kul att få ett ansikte på alla som hänger här i GBG och ses vid typ, GP en helg med alla motard åkare som brukar samlas????
Man är ju själv ny i GBG fortfarande så jag känner inte till några här. Kanske inte är så kul att hänga med en som åker HD, men hoppas att jag ska få ut gixxer turbon inom en snar framtid så det inte blir helt fel med cykel val.....
Det är bara ett önske mål från mig......
Jag blev omkörd av fabbe och zajtar vid ullevi.. Fan sicksackade bilar och körde lite bakhjul det tycker vi inte om iallefall inte när man sitter i en JÄVLA bil...
Finns ju minst två stycken körtrådar i Gbg-delen av forumet, håll dig uppdaterad där så ska du se att du springer på folk ibland.
Ett annat sätt är att gå på fikan som är varje vecka, se Fikatråden.
I regel så samlas det alltid folk på GP kl 12, främst lördagar men även söndagar (idag var där t ex 8-10 hojar).
Ser sällan/aldrig er som är här på forumet ute och åker. Kanske själv har taskigt tajming.....
Kan det inte vara kul att få ett ansikte på alla som hänger här i GBG och ses vid typ, GP en helg med alla motard åkare som brukar samlas????
Man är ju själv ny i GBG fortfarande så jag känner inte till några här. Kanske inte är så kul att hänga med en som åker HD, men hoppas att jag ska få ut gixxer turbon inom en snar framtid så det inte blir helt fel med cykel val.....
Det är bara ett önske mål från mig......
såg en mc ute idag i skiten han körde för BOX
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |