Var det du???

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
vinröd hornet såg ut och va en 07-08 med leo vince system vid överåsvallen imorse vid 07 tiden! var det du?
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Fabbe och Zajtar syntes till precis vid rödljuset på Wieselgrensplatsen.
de ylande radfyrorna och Zajtars ouiilande lämnade knappast någon förbipasserande oberörd den här tiden på året. :tummenupp
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Fabbe och Zajtar syntes till precis vid rödljuset på Wieselgrensplatsen.
de ylande radfyrorna och Zajtars ouiilande lämnade knappast någon förbipasserande oberörd den här tiden på året. :tummenupp

Yay! :yoparty
Till min ursäkt så hade jag ont om fäste på mina splitt nya däck :rolleyes:
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Fabbe och Zajtar syntes till precis vid rödljuset på Wieselgrensplatsen.
de ylande radfyrorna och Zajtars ouiilande lämnade knappast någon förbipasserande oberörd den här tiden på året. :tummenupp

fyfan va gött ..
så ska det vara ehheh .;)
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Vem kör en blå movistar-honda uppe i kungälvstrakten? Såg dig i rondellen i Ytterby, och blev sugen på gathoj igen där jag satt i bilen...
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Jag blev omkörd av fabbe och zajtar vid ullevi.. :mad: Fan sicksackade bilar och körde lite bakhjul det tycker vi inte om iallefall inte när man sitter i en JÄVLA bil... :huvet :gnissla :mad:
 

eXite0o

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Ort
Åsa
Hoj
2009.Yamaha r1
Va ute och åkte lite med hojjen idag, möte en svart suzuki av något slag innan älvsborgsbron mot centrum någon här :p
 

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
en hornet tror jag dom heter..han körde på utbyvägen vi pizzeria fram och tillbaka och gasade som fan:D sedan körde han upp på slåttängsgatan :)

Var de du? :p
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jag blev omkörd av fabbe och zajtar vid ullevi.. :mad: Fan sicksackade bilar och körde lite bakhjul det tycker vi inte om iallefall inte när man sitter i en JÄVLA bil... :huvet :gnissla :mad:

hahhah .. du e bara avis ..
 

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Ser sällan/aldrig er som är här på forumet ute och åker. Kanske själv har taskigt tajming.....:va

Kan det inte vara kul att få ett ansikte på alla som hänger här i GBG och ses vid typ, GP en helg med alla motard åkare som brukar samlas????

Man är ju själv ny i GBG fortfarande så jag känner inte till några här. Kanske inte är så kul att hänga med en som åker HD, men hoppas att jag ska få ut gixxer turbon inom en snar framtid så det inte blir helt fel med cykel val.....:D

Det är bara ett önske mål från mig......
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ser sällan/aldrig er som är här på forumet ute och åker. Kanske själv har taskigt tajming.....:va

Kan det inte vara kul att få ett ansikte på alla som hänger här i GBG och ses vid typ, GP en helg med alla motard åkare som brukar samlas????

Man är ju själv ny i GBG fortfarande så jag känner inte till några här. Kanske inte är så kul att hänga med en som åker HD, men hoppas att jag ska få ut gixxer turbon inom en snar framtid så det inte blir helt fel med cykel val.....:D

Det är bara ett önske mål från mig......

Finns ju minst två stycken körtrådar i Gbg-delen av forumet, håll dig uppdaterad där så ska du se att du springer på folk ibland.

Ett annat sätt är att gå på fikan som är varje vecka, se Fikatråden. :tummenupp

I regel så samlas det alltid folk på GP kl 12, främst lördagar men även söndagar (idag var där t ex 8-10 hojar).
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Jag blev omkörd av fabbe och zajtar vid ullevi.. :mad: Fan sicksackade bilar och körde lite bakhjul det tycker vi inte om iallefall inte när man sitter i en JÄVLA bil... :huvet :gnissla :mad:

Du ska tacka för skönsången! :mad: Annat än dom där jävla outlawsen på stånkor :mad: :mad:
 

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Finns ju minst två stycken körtrådar i Gbg-delen av forumet, håll dig uppdaterad där så ska du se att du springer på folk ibland.

Ett annat sätt är att gå på fikan som är varje vecka, se Fikatråden. :tummenupp

I regel så samlas det alltid folk på GP kl 12, främst lördagar men även söndagar (idag var där t ex 8-10 hojar).

Tackar för det.

Det är bra att jag får lite tips, då vet jag hur jag ska försöka att träffa lite fler "tokar" här......:yoparty
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Ser sällan/aldrig er som är här på forumet ute och åker. Kanske själv har taskigt tajming.....:va

Kan det inte vara kul att få ett ansikte på alla som hänger här i GBG och ses vid typ, GP en helg med alla motard åkare som brukar samlas????

Man är ju själv ny i GBG fortfarande så jag känner inte till några här. Kanske inte är så kul att hänga med en som åker HD, men hoppas att jag ska få ut gixxer turbon inom en snar framtid så det inte blir helt fel med cykel val.....:D

Det är bara ett önske mål från mig......

Alla hojar e välkomna!!:D :tummenupp
 

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
såg en mc ute idag i skiten :D han körde för BOX

Det verkar vara hårda grabbar det..... även tjejer kanske det är.
Såg en med idag, han/hon tvekade inte i alla fall när det var gul/rött kan man säga......:yoparty
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
jag såg en modig lirare på en kråmpråm idag i Guldheden.ca 12:30
vem va det?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top